postvak UIT probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Mijn vrouw wilde vandaag een aantal vakantiefoto's op Hyves plaatsen..........dit is helemaal fout gegaan. Ik zit nu met het volgende probleem:
Mijn computer: WIN XP en ik gebruik Outlook Express. Zij heeft een aantal foto's geselecteerd totaal groot 596313KB !!!!
Dit bestand staat nu in de map Postvak Uit maar (kan) wordt niet verzonden. Rechts onder wordt aangegeven : Bezig met verzenden, maar kort daarna een melding van de server Failed to create tray icon Serverfout 0x8000cccof.

En nu het lastige: Ik kan deze mail met daarin alle bijlage(foto's) NIET VERWIJDEREN.
Dit kan niet door op de balk boven op het rode kruis( verwijderen te drukken en ook niet door met de re. muisknop te klikken en in het submenu op verwijderen te klikken.!!!
Ook geprobeerd om in veilige modus in Outlook Express te komen, dit lukt niet. Opnieuw opstarten en alles nog eens proberen werkt niet. En daarna zie ik dat er rechts onder weer een geel driehoekje met uitroepteken staat i.p.v. het bericht Bezig met verzenden.
M.a.w. klik ik in Outlook Express op postvak uit slaat alles vast.

Hoe kan ik deze grote map met bijlagen WEL verwijderen zodat de map leeg wordt...:confused::o:confused:

Alvast bedankt voor uw reactie
Joss

Doe het volgende:
Start Outlook Express. Ga naar Extra -> Opties -> tabblad Onderhoud -> knop Archiefmap -> markeer alles van links naar rechts (loopt verder dan de kantlijn, selecteer dus echt alles) zodat alles 'blauw' is en doe de Ctrl-c toetscombinatie. Druk enkele malen Annuleren totdat je weer terug bent in Outlook Express.
Dan Start -> Uitvoeren -> [gebruik Ctrl-v toetscombinatie om de inhoud van het klembord als opdrachtregel in te geven en druk daarna op Enter]

Je bent dan, via Verkenner, in de map waar Outlook Express de database-bestanden bewaard.
Sluit nu éérst Outlook Express helemaal af.
Daarna in het geopende Verkenner-venster het bestand Postvak UIT (eigenlijk: Postvak UIT.dbx) verwijderen of hernoemen. Start dan Outlook Express opnieuw, en je zou (weer) een lege Postvak UIT moeten hebben.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Erg bedankt!!!!!!!!!!Probleem over...Pfffffffff

Tijs.
Hardstikke bedankt voor de reactie en natuurlijk het oplossen van het probleem.;):thumb::thumb::thumb:
Wat mij betreft heb je vandaag nog een baan van je keuze!!

Joss

Fijn dat je ermee geholpen bent.

Graag nog even de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan