powerpoint in welke versie office?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Waar kan ik deze Standard versie van Office 2003 nl kopen, mèt PP erin?
Ik snap er niks van, maar bij diverse bedrijven lees ik in de beschrijving dat PP er niet in zit...

Is er een versie van Office 2002 met PP erin te koop voor rond de 200 euro?

Al met al: Officelicentie met Word en Powerpoint tegen z laag mogelijke prijs onder Windows XP prof.
Studentenversie komt niet in aanmerking, helaas.
(is bedoeld voor Wereldwinkel [vrijwilligersorganisatie])

Marianne,

is er niet een mede-student die office 2003 heeft, vraag deze ff te leen zet je m er op. en klaar is marianne

Tja, ik heb hem zelf ook....

Maar de winkel wil alles netjes legaal doen....!

Laatst bewerkt:
tja, lijkt mij geen probleem, heb jij een originele versie?

Nee, anders kon ik het wel oplossen....

Er zijn zoveel office versies van elke lichting... Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Op de site van Microsoft zie ik in dat overzichtje de Standard OEM staan, waarin wèl PP zit, maar die kan ik in geen winkel vinden.
In SBE zit ie wel. Maar ik denk dat die weer duurder is (225 euro) want Publisher zit daar in.

In welke versie van Office 2002 zit wel PP tegen een schappelijke prijs?

En wat ik ook nog zie: office 2003 werkt niet op W98?
In het netwerk zit één pc op W98. Moet ik dan beter Office XP hebben?

Al eens gekeken bij www.softwarexpress.nl handelen ook in oude (legale!!!) versies van allerlei software. Wat niet op de site staat kunnen ze zoeken voor je, meestal tegen een gunstige prijs.

@japsur: is geen optie omdat we met allerlei Office-sjablonen gaan werken. (worden aangeleverd)

@maestro: de prijzen daar zijn ook niet zo laag... als ik zou willen.

Maar wat is het verschil tussen een OEM / Retail / of gewone versie?

Retail weet ik niet, maar OEM kun je alleen kopen bij hardware. Moet dat persé een heel nieuw systeem zijn? Of wordt toch ook wel los verkocht?

Hé, nog niet aan gedacht!

Maar dat kan zo maar? Ik bedoel: als de eerste eigenaar dat ex nou geregistreerd heeft oid? Blijft toch legaal dan wat wij doen?

Volgens mij gaat het er om dat jij het echtheids certificaat hebt. Je kan je (gerigistreerde) auto toch ook gewoon verkopen, dus ik zou niet weten waarom dat niet met software kan. Maar als je even zoekt zijn er zelfs ook nog 'geheel nieuw in doos' exemplaren te koop.

Is dan ook op één of andere manier na te gaan of zo'n licentie ècht niet is gebruikt? Op een of andere site bijvoorbeeld waarop een licentienummer te controleren is oid???

Maar als je een nieuwe Office 2002 XP koopt, is het dan net als met Windows dat je die binnen een bepaalde termijn moet activeren oid? Of alleen registreren? Of is beide niet vereist?

"Je kan je (gerigistreerde) auto toch ook gewoon verkopen, dus ik zou niet weten waarom dat niet met software kan."

Ja, lijkt aannemelijk.
De Wereldwinkel wil alles alleen maar legaal doen, terecht, dus ik moet wel zeker weten hoe het nou zit.

Stukje uit de voorwaarden van Microsoft:

Licenties overdragen

Als u toestemming wilt krijgen om softwareproducten, softwarelicenties of hardware waarop software van Microsoft is geladen, aan een ander te geven of over te dragen, kunt u dat zonder schriftelijke toestemming doen als u zich houdt aan de voorwaarden in uw Gebruiksrechtovereenkomst. Bij elke overdracht van licenties, via verkoop of als schenking, moeten alle documentatie, handboeken, oorspronkelijke diskettes en licenties worden overgedragen. Overige voorwaarden voor de overdracht vindt u in uw Gebruiksrechtovereenkomst. De persoon of entiteit die de software en licentie(s) opgeeft, moet begrijpen dat hij/zij daarmee alle rechten op de overgedragen software opgeeft en ook alle rechten op nieuwere versie van de software.

Bron

Dus het mag gewoon, zolang je 'alles' er maar bij krijgt.

En "alles" is in dit geval de originele CD's met ProductKey. (jouw marktplaats-link) Geen boekjes ed.
Voldoende?

Laatst bewerkt:
Er wordt bij mijn weten alleen een heel sumier boekje bijgeleverd (meer een foldertje) maar dat zit gewoon in de verpakking.
Die link die ik gaf was de eerste die ik tegen kwam er zullen er ongetwijfeld meer zijn

Oké Ron, ik ga contact opnemen.
Je hebt me aardig vooruit geholpen en denk inderdaad dat het op deze manier kan! Bedankt weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan