Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na wat spit werk is en het exporteren van een powerpoint movie kwam ik een HTML bestand tegen wat Powerpoint had gemaakt, genaamd "fullscreen.htm"Geplaatst door teacher
Je kan dmv instellingen in PPT toch ook je slideshow door laten lopen? (Nadat je er een webpagina van hebt gemaakt dus)...
t.
Als je de ppt laat openen in een nieuwe pagina, dan moet iemand Powerpoint hebben om het te bekijken. Dan wordt de PPT geopend in Powerpoint namelijk.Geplaatst door doe-dit-dan
een pps bestand laten openen in een nieuwe pagina
dan moet het toch werken
Geplaatst door Olav
Na wat spit werk is en het exporteren van een powerpoint movie kwam ik een HTML bestand tegen wat Powerpoint had gemaakt, genaamd "fullscreen.htm"
Als ik deze open, dan wordt de powerpoint presentatie getoond met alle text effecten, geluidseffecten en als slide show.
Dus Lerosa, gebruik de optie "Opslaan als web pagina"
Dan in de map "naam_ppt.files" het bestand fullscreen.htm zoeken.
Groetjes,
Olav
Geplaatst door Lerosa
Hoi Olav, bedankt voor je uitleg, maar ik weet ff niet zo snel welke ppt.files map je bedoeld waar kan ik die map vinden???
Geplaatst door Lerosa
:thumb: Dankje Olav... dat zou moeten lukken, ik ga er morgen ff verder mee stoeien en dan hoor je wel of het gelukt is....
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.