Prince of Persia:SOT

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Okey ik kom niet ver in POP:SOT ik zit op 14 procent :p Maar ik moet vechten tegen een baas ofzo met een paar demonen, alleen ik krijg ze neit dood, omdat die oudere man (die The snds of time open wilde) die kan ik dus niet raken, en door die andere kom ik gewoon niet heen, plus dat dat andere meisje ook nog eens peilen op me schiet :D heeft iemand een save game op ongeveer 20 procent ofzo ?

geef je email maar dan zal ik hem wel mailen, heb van elk savepunt een savegame dus ook die :)

ik zie hem wel verschijnen.

Als je daar niet doorheen komt dan kun je net zo goed stoppen. Het wordt alleen nog maar gekker verderop.:cool:

Poekie

Tis niet zo moeilijk eigenlijk...

Gewoon veel manoevreren enzo, en niet op die vader rammen maar op de rest, die allemaal laten oplossen

dan sta je 1 vs 1 met die vader... je blokt gewoon zijn aanvallen en countert dan...
of zodra die zijn "zware aanval"(die niet te blokken valt) doet dan spring je naar achteren gauw en val je aan

dit gewoon herhalen, hij valt en je kan em in je dolk opnemen
easy as pie

en niet vergeten dat je terug de tijd in kan gaan, dit moet je hier echt veel gebruiken

vaak geraakt? Gewoon ff teruggaan

Wat je vooral niet moet vergeten is die move dat je met je rug tegen de muur staat, en dan met een stekende beweging naar voren duikt. Deze is bij uitstek geschikt om die gasten met de dubbele speer te verwonden (die blauwe)

Poekie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan