Printen in OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guide

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
112
Sedert enige tijd kan ik mijn mails in Outlook Express niet mee afdrukken. Telkens als ik afdrukken activeer krijg ik volgend bericht: OE_print.gif
(klik op OE-print)
Met dank!
 
Laatst bewerkt:
Zou het zoiets kunnen zijn?

m@rio zei:
Ga via extra naar internet opties> Klik op geavanceerd. Ga dan naar het lijste onder surfen en kijk of de regel "browser extensie van derden" inschakelen staat aangevinkt. Zo ja deze afvinken

Mocht dat niet werken probeer dan het volgende. Ga naar start, uitvoeren en typ daarin: regsvr32 ole32.dll en druk op OK. Herstarten en opnieuw proberen

En ook dit even nakijken: AANvinken in Internet Explorer/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (onder het blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes af met OK.
 
gezina zei:
Zou het zoiets kunnen zijn?



En ook dit even nakijken: AANvinken in Internet Explorer/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (onder het blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes af met OK.
Gezina,
Je hebt me prachtig geholpen en...op zo'n korte tijd. Duizend maal dank!
Het aan en/of uitvinken in IE had niets veranderd en heb dan de tip via "uitvoeren" uitgeprobeerd en zie...het is weer een zonnetje. Knap.
 
Yep, dit antwoord blijkt meestal dé oplossing. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan