Printer geïnstalleerd, MSN reageert niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mar10tje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Hallo,

Ik heb gisteren een HP-printer aangesloten op de PC van mijn dochter. Printer doet het, maar MSN ineens niet meer :evil: De vakjes waarin eerder de opgeslagen Gebruikersnaam en Password stonden, zijn nu leeg. Als mijn dochter iets intikt, gaat het héeeel langzaam (alsof het typen ineens vertraagd is), en er wordt geen verbinding gemaakt... Internet doet het overigens nog wel.

Is het zinvol als ik zowel alles wat betreft MSN en de printer er even helemaal afhaal, en dan zowel de printer als MSN opnieuw installeer?

Groetjes,

Alleenstaande moeder...

Probeer alles eens te verwijderen printer en msn en installeer dan eerst de printer eens en dan msn.
Trouwens al een keer goed gescand op spyware en virussen?

Okee, bedankt voor het advies. Da's dus inderdaad wat ik zelf ook had bedacht, maar nog niet ten uitvoer had gebracht, want het kost allemaal weer tijd... Ik zal de volgorde aanhouden die jij noemt (eerst printer, daarná MSN).

Ik ga er zo aan beginnen en als alles het weer doet (hoop ik), zal ik het laten weten!

Bedankt!

Oh ja, en ik heb ook nog zo'n pakket (nog helemaal ingepakt) liggen van McFee (ofzoiets), Virusscanner. Zou ik daar eigenlijk éérst mee moeten beginnen? Ik wacht nog even op een reactie voor ik er aan begin...

Oh ja, en ik heb ook nog zo'n pakket (nog helemaal ingepakt) liggen van McFee (ofzoiets), Virusscanner. Zou ik daar eigenlijk éérst mee moeten beginnen? Ik wacht nog even op een reactie voor ik er aan begin...

Als er geen ander virusscan progr. op je PC staat, is het ten zeerste aan te bevelen je virusscanner te instaleren. Zonder beveiliging........ NIET meer op het net gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan