Printer op USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Hallo,

Ik heb een HP Deskjet 3816, die moet kunnen printen op een USB-poort. In de BiOS staat de USB op enable.

Ik doe de USB stekker van de printer in de USB-poort, maar deze herkend geen nieuwe hardware, zodat ook de printer niet geinstalleerd kan worden.

Alles gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, ook dit mocht niet baten. De kabel van de printer naar computer is goed.

Wie weet er raad??

Alvast bedankt voor je antwoord.

Klaas.

eerst printersoftware installeren. opnieuw opstarten, printer aansluiten, aanzetten. dan zou hij gezien moeten worden?

welk besturingsysteem heb je? en hoeveel usb poorten?
al een andere poort geprobeerd?

Goi Pieter,

Ik gebruik Windows98 en ik heb hem net (november) ongeveer gekocht bij de Aldi (misschien is dat het probleem...)

Dus om nu de software te installeren op de HP site..
Volgens mij is dit dezelfde als de cdrom die ik erbij gekregen had.

Ik heb 2 USB-poorten en heb ze beide geprobeerd.

Bedankt voor je reactie.

Klaas

Heb je weleens iets eerder op de USB poorten gehad? Anders zou je in de bios moeten kijken of USB enabled staat.

kijk mario bij de topic plaatser boven staat usb eneble!
in de bios.

Checken kan nooit verkeerd zijn. Maar goed staat in apparaatbeheer geen kruis oid bij usb?

Ook al zeg je dat de kabel goed is, kun je niet een andere proberen?

heb je andere hardware voor usb aansluiting? webcam camera oid? die je kan proberen op de usb? anders zou ik toch de drivers downloaden die ik eerder aangaf voor win 98.

Printer & USB

Het is opgelost:

Na alles nog eens gecontroleerd te hebben, bleek toch dat de printer de boosdoener was.

Bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Klaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan