sorry, even een off topic vraag
Beste mensen,
nog niet zo lang geleden heb ik op deze site een account aangemaakt om in het geval als ik PC problemen zou ondervinden hulp te zoeken. Nu heb ik een probleem en probeer vergeefs een nieuw onderwerp aan te maken om mijn vraag te stellen. Dus klikte ik op vraag aanmaken (heet dat zo?) en kwam op een onderwerp uit die informatie gaf hierover, maar net niet specifiek HOE je dat moet doen. Wel allerlei informatie hoe je vet of cursief je tekst moest drukken maar aan dat soort informatie heb ik niets. Of je de tekst van je vraag nu vet of cursief weergeeft voegt niets nuttigs toe aan je vraag om nog maar te zwijgen van smily's, die zijn in zo'n geval helemaal niet relevant. Hoe maak je een nieuwe vraag aan? De zoekfunctie op deze site bood ook al geen uitkomst. Het zal ongetwijfeld heel simpel zijn maar als ik nergens kan vinden hoe dat dan moet word ik er niet wijzer van. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en wellicht is het noodzakelijk de site enigszins aan te passen zodat dit onderdeel wat beter toegankelijk wordt. Misschien zie ik het helemaal over het hoofd en in dat geval treft de webmaster geen blaam. Verder vind ik het fantastisch dat zo'n mogelijkheid op internet bestaat. Ik was altijd voor hulp aangewezen op mijn zoon, maar hij is 19 en tweedejaars student aan de universiteit van Utrecht en staat op het punt op kamers te gaan wonen, dus ik zal de komende tijd zelf mijn problemen op moeten zien te lossen als hij niet meer thuis woont. Niet alleen voor mijzelf noodzakelijk, ik zal mijn vrouw ook te hulp moeten schieten bij haar PC problemen. Zelf ben ik bijna 50 dus ik stam nog uit het pré-computer tijdperk, iets wat de huidige jeugd zich moeilijk voor kan stellen, maar de laatste tijd houden zich steeds meer senioren zoals ik zich bezig met de PC. Je kunt PC gebruikers ruwweg indelen in drie categorieën; de totale compeuteranalfbeet, iemand die bijna alles weet van de PC en de grootste groep zit daar tussenin. Ik zelf behoor tot de laatste groep. Wie weet, heb ik straks weer zoveel kennis oopgebouwd over de PC dat ik op mijn beurt weer anderen kan helpen met hun PC problemen. Dat doe je voor elkaar. Ik had deze vraag ook per e-mail opgestuurd naar de webmaster van deze site, in de hoop snel antwoord te krijgen, want sommige computerfreaks zitten 24 uur per dag achter de PC. Ik weet dat deze vraag helemaal niet bij dit onderwerp thuishoort maar ja, als je niet weet hoe je een nieuw onderwerp aan moet maken heb je geen keus. Als iemand mij vertelt hoe je dat dan moet doen zal ik de vraag waar het uiteindelijk om gaat op de correcte manier stellen. Ik dank u voor uw aandacht en bij voorbaat ook voor uw hulp.
Vriendelijke groeten, Frank Faber...