Private Server Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eclipse

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Hey,

Ik zet regelmatig gameservertjes op voor wat vrienden om samen een online spel te spelen. Zoals COD2 of UT2004.

Dit ging altijd goed, totdat ik vandaag weer een server wilde opzetten. (lange tijd geen server meer opgezet) Iemand die mijn server joinde kon ongeveer 5 sec. rondlopen. Daarna werd hij gekickt. Het poppetje bleeft gecrasht in 't spel hangen.

Punkbuster staat uit en mijn firewall is ook uitgeschakeld.

Zou iemand een (mogelijke) oplossing weten?

Alvast bedankt :) ,

Eclipse

Kreeg deze speler ook een foutmelding?
Met welk spel was dit, CoD II?
Waardoor werd de speler gekicked, was het door een foute key of te hoge ping, of een cheat, of stond downloaden niet aan of....

Admin_Frisian zei:
Kreeg deze speler ook een foutmelding?
Met welk spel was dit, CoD II?
Waardoor werd de speler gekicked, was het door een foute key of te hoge ping, of een cheat, of stond downloaden niet aan of....

Ja dit was met COD2. De speler kreeg een foutmelding dat hij gekickt was. De spellen zijn legaal dus foute key lijkt me sterk. Hoge ping lijkt me ook niet. We zijn beide niet aan het downloaden, we hebben een goede internetverbinding en we wonen niet ver uit elkaar. Cheats doen we ook niet aan. Allow download stond bij hem gewoon aan. (ook al zaten er geen mods in)

Heel raar dus. Hopelijk weet iemand toch een oplossing.:(

Hebben alle deelnemers wel een aparte cd-key? Vaak wordt iemand met een serial die al aanwezig is gekicked...

Eclipse zei:
Ja dit was met COD2. De speler kreeg een foutmelding dat hij gekickt was.
Heel belangrijk is ook de reden die bij deze melding staat.
Zonder melding is een handmatige kick (admin/vote) en dat lijkt mij sterk in dit geval?

Diegene die gekickt wordt krijgt de melding: "Connection Lost"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan