[Pro Cycling Manager] Computer sluit af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

-joram

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2006
Berichten
4
Zoals de titel al zegt, sluit mijn computer af nadat ik even dit spel aan het spelen ben..

Als ik dan de computer weer opnieuw opstart, krijg ik in beeld of ik een foutenrapport wil verzenden. Ik wou wel eens kijken wat er in dat foutenrapport stond. Dus ik open even het eerste wat ik tegen kom is dit:

fout20zd.png


Als ik hier dan doorklik komt er in beeld dat bepaalde bestanden worden meegestuurd:

fout31tu.png


Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd maar dat had geen zin en de bestanden verwijderen had ook geen zin..

Hopelijk weet iemand hier een oplossing en hoe het komt..
 
die fout ken ik niet, en zegt me niks, maar meestal als een computer afsluit tijdens een spel, dan is je kast overhit. download speedsim ff, en geef de temperaturen door. clean je kast en je fan van binnen eens, en zet 'm open tijdens 't spelen.
succes!
 
oh sorry. die bedoel ik ja ;)

zolang niet gebruikt dat ik de naam zelfs kwijt was ;)
speedsim is iets heel anders, dat is een progje waarmee je kansen kan berekenen om te winnen bij een spelletje ;)
 
Ga eens naar de installatiefolder van procyclingmanager en zoek daar naar de logfile. Post eens de errorboodschappen die er eventueel zouden instaan.Probeer dit eens om te voorkomen dat je pc nog opnieuw opstart : druk met je rechtermuisknop op deze computer,eigenschappen,geavanceerd,opstart en herstelinstellingen,instellingen haal daar het vinkje weg bij automatisch opnieuw opstarten bevestig met ok. Nu zal je normaal een blauw scherm krijgen met evetntueel een proces dat het veroorzaakt in de rechterbenedehoek bv nvidia.sys zoja post dit dan. Heb je dit probleem ook in andere games voor? Heb je iets aan je pc gewijzigd? Drivers geüpdate? Installeer ook eens de patch : ftp://ftp.cyanide-studio.com/pcm/patches/Install_PCM_Patch_15R.exe (Pas op deze werkt niet op de trygamesversie) Het probleem zou ook kunnen komen door een fout in de drivers van Starforce. Indien je een budgetversie gekocht hebt zitten deze er niet meer bij. Oververhitting kan altijd. Maar zo'n veeleisend spel is pcm niet.
 
Logfile kan ik niet vinden..

Patch heb ik al lang gedownload.. Drivers, videokaart is tijdje geleden geupdate.. maar dat had ik voordat ik hem al een keer heb geformateerd ook gedaan en toen had ik geen probleem met dit spel..

Bij andere spellen heb ik dit probleem niet:confused:

De rest ga ik nu even proberen..
 
Als Temp, Temp 2 of Temp 4 inderdaad je processor temperatuur is zonder wat te doen is er iets goed mis. Heb je de kast al stofvrij gemaakt zoals Lollige eerder voorstelde? Het lijkt erop dat de boel vol met stof zit of dat de sensor een verkeerde meting doorgeeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan