Johantrax
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 18 okt 2006
ik vind het toffer om een "logboek" te hebben van wat je allemaal gedaan hebt
Kan je natuurlijk ook altijd iets als een breadcrumb bij het begine van elke scherm zetten

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind het toffer om een "logboek" te hebben van wat je allemaal gedaan hebt
een breadcrum??? bedoel je een klein beetje bij elk scherm zetten?Kan je natuurlijk ook altijd iets als een breadcrumb bij het begine van elke scherm zetten![]()
Een breadcrumb is een methode om je duidelijk te maken waar jij je binnen een bepaaldde structuur bevind. Bvb bovenaan deze thread staateen breadcrum??? bedoel je een klein beetje bij elk scherm zetten?
Home > Helpmij.nl Forum > Programmeren > "Test mijn programma" > Probeer mijn text-based RPG eens
Ik denk dat alle commando's die je tot nu toe gebruikt ook op linux gecompileerd worden zonder problemen. (Kan je zelf testen met bvb een cygwin-shell). Het commondo om het scherm te wissen is echter OS-specifiek (zoals alle commando's die system('') gebruiken)Zou dit ook op Linux kunnen Draaien?
<naam> lv<level> HP:<HP-left> MP:<MP-left>
<Plaatsnaam> <gold, indien in winkel>
----------------------------------------------------------------------------
ik gebruik filefront, dat is toch 18+ vrij?Die eerste link ging inderdaad daar niet naartoeHet is misschien ook handig om een andere host te kiezen voor je bestanden.
Bij deze welke je nu gebruikt worden 18+ afbeeldingen getoont / diensten aangeboden. Als je naar dit soort pagina's linkt, ook al is het alleen voor je programma's te laten downloaden, dan kan dit uiteindelijk tot een waarschuwing/ban leiden.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.