probleem: alleen selectief bestanden overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzwart2

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Ik heb netwerkje aangelegd dat in het algemeen goed werkt. ik probeer jpg's van de ene pc over te zetten naar de andere, maar dat lukt maar gedeeltelijk: de ene foto wel, de andere niet.

De mappen zijn op beide pc's gedeeld en gemachtigd voor het aanbrengen vanwijzigingen.

Weet iemand hoe ik wel alle bestanden gewoon kan overzetten. Ik krijg telkens de mededeling dat de schijf mogelijk vol is of dat bestanden in gebruik zijn, maar dat is niet het geval.

nog niet

Ik heb van alles geprobeerd, maar nog steeds is het zo dat ik een hele lijst met files kan overzetten tot hij weigert bij eentje, als je die overslaat gaat ie weer gewoon goed verder tot de volgende haperingen. Er is verder niets mis met deze files.

Ik heb onderstaande oplossing ook geprobeerd, maar loop vast bij geavanceerd. Die map heb ik wel, maar daar staat geen tab/map eigenaar in.

------------------------------------

Eigenaar worden van een map
OPMERKING: u moet bij de computer zijn aangemeld met een account met beheerdersbevoegdheden.

Eigenaar worden van een map:
Klik met de rechtermuisknop op de map waarvan u eigenaar wilt worden en klik vervolgens op Eigenschappen.
Klik op het tabblad Beveiliging en klik op OK in het venster van het beveiligingsbericht (als dat wordt weergegeven).
Klik op Geavanceerd en open vervolgens het tabblad Eigenaar.
In de lijst Naam klikt u op uw gebruikersnaam, Administrator als u bent aangemeld als Administrator of klik op de groep Administrators. Als u eigenaar wilt worden van de inhoud van die map, schakelt u het selectievakje Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen in.
Klik op OK. Het volgende bericht wordt weergegeven, waarbij mapnaam de naam is van de map waarvan u eigenaar wilt worden:
U hebt geen machtiging om de inhoud van map mapnaam . te lezen. Wilt u de machtigingen voor de map vervangen door machtigingen die u volledig beheer toekennen?

Alle machtigingen worden vervangen als u op Ja klikt.

Klik op Ja.
Klik op OK en pas de machtigingen en beveiligingsinstellingen die u voor de map en de inhoud wenst, opnieuw toe.
Terug naar begin

Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Kan maar niet een oplossing vinden. Hebben anderen nog tips?

Probeer het eens, door eerst de foto's in te pakken met bijvoorbeeld Winrar, zodat je 1 bestand hebt met de foto's die je wil en dan over te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan