Probleem AVG Tuneup

Status
Niet open voor verdere reacties.

brankestein

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2009
Hallo iedereen,

ik heb n probleempje. Ik heb op mijn ongeveer 6 jaar oude XP Laptop AVG Tuneup geïnstalleerd. Dit programma is ervoor om je pc op te schonen en sneller te maken d.m.v. defragmenteren van de registry, de schijven, problemen op te sporen en uit te schakelen, etc. Dit is een programma van AVG, dus opzich zou t goed moeten zijn. Nou heb ik dit programma gekocht voor die lap, en heb ik mijn registry gedefragmenteerd. Hiervoor moest k de pc herstarten, dan gaat ie de schijf controleren en van alles doen (bekende blauwe schermpje tussen het Windows XP laad-scherm en het inlogscherm) en daarna start ie opnieuw op. Toen die opnieuw opstartte kreeg k echter vlak voor het inlogscherm de volgende melding:

STOP: c000021a {onherstelbare systeemfout}
Het systeemproces Windows Logon Process is onverwacht afgebroken
met de status 0xc0000135 (0x00000000 0x00000000).
Het systeem is afgesloten.

Dit krijg ik nu elke keer te zien als ik de pc 'normaal' opstart. In veilige modus opstarten doet ie echter wel..

Wat is er nu aan de hand? En bovenal: WAT KAN IK ERAAN DOEN???? :(:(
Plz Help..

Alvast hartstikke bedankt!!!

grtz

Start op in veilige modus en doe een systeemherstel.
Vraag je geld terug bij AVG.

Hoi,
in aanvulling op bovenstaande kan het ook op de volgende manier:
start op in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot)
Ga als volgt te werk om de wijzigingen terug te draaien die AVG PC TuneUp in de computer heeft aangebracht:

1.Klik op Start->Programma's (of Alle programma's -> AVG PC TuneUp 2011 -> AVG Rescue Center.
2.Selecteer in het linkerdeelvenster Back-ups.
3.Selecteer in de weergegeven lijst de back-up die u wilt terugzetten en klik op Herstellen.
Als u de bovenstaande procedure volgt, kunt u alle wijzigingen die AVG PC TuneUp heeft doorgevoerd, stuk voor stuk terugdraaien.

Opmerking: AVG Rescue Center werkt ook nog nadat de proefperiode is verstreken
Bron: AVG FAQ
Nog een welgemeende raad, wellicht ten overvloede, voer alle "nuttige" (XpMyths) tweaks handmatig uit en vergeet dat soort programma's. Meestal kunnen ze niet waarmaken wat ze beloven. En, zoals je jammergenoeg ondervonden hebt, zijn ze niet zonder risico's.

Succes.

Laatst bewerkt:
Nou dat kan je wel zeggen.. Ik ga t nu allemaal ff proberen..
iig hartstikke bedankt voor de goede raad :thumb::thumb::thumb:

Ik zal hier ook meteen n vinkje bij zetten als t allemaal is gelukt..

Nogmaals bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan