Probleem bijlage openen Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm, Arse!!

Ik ga het proberen....en hoop dat ik alle info en contakten behoud :)

Dit is-em ook niet; hij leest berichten maar geeft geen bijlage-optie...

Ik krijg een beetje het idee dat door die upgrade je hotmailadres niet goed meer werkt. Maar dan blijft het een raadsel waarom die testaccount ook niet werkte. Ik ga even alle mogelijke oplossingen die ik heb gegeven doorlezen, want ik weet ze niet allemaal meer. Anders kan je zometeen dubbele antwoorden verwachten en dat helpt niet:rolleyes:

Ja dat klopt. Dat was mijn eerste dubbele antwoord:p

Ik heb alles nog even doorgelezen. Ik wil je nog een keer laten kijken naar de internetinstellingen. Omdat je geen windows xp hebt kan ik het niet precies uitleggen maar ik doe mijn best.
Ga in je browser naar internetopties en zet het IP-adres (65.54.233.250) in de veilige lijst. Ga nu naar privacy (cookie control) en zet die op laag.
Probeer het nu nog is.

Nope....

Het vreemde is dus dat ik ook vanaf werk hotmailbestanden niet kan downloaden...

Ik weet het ècht niet meer

Ik weet niet hoe het op jou werk met de beveiliging zit, maar vaak is het bij bedrijven zo dat alles nogal streng is ingesteld en dat je niet zomaar alles kan downloaden.

Eens, alleen ben ik vier jaar bij hetzelfde bedrijf werkzaam geweest, en nooit een probleem. En hij tracht vqanaf diezelfde site te downloaden !!

Ik heb het bij mij nog een keer geprobeert en inloggen lukt gewoon.
Jij heb het helemaal in het begin over een update van windows gehad. Daar ben ik nooit op ingegaan, maar dat wil ik nu alsnog doen.
Weet je toevallig nog om wat voor update het was? (Zelf denk ik aan een .NET update).
Verder wil ik even weten welke windows ze bij jou op het werk hebben.

Was gisteren opeens weg; de reden hebben we ook al eens besproken :)

Windows 2000 is op het werk geïnstalleerd; ik kan, als je wil een overzicht geven welke updates ik heb geïnstalleerd.

Waar ik mee zit is dat ik hetzelfde ip-nummer op het werk krijg maar ik kan geen instelling vinden in Hotmail. Zet hotmail soms ergens nog bestanden weg waarin bepaalde funkties staan gespecificeerd ??

Wat was opeens weg?

Ik ben wel benieuwd naar de lijst met update's

Die instelling is er niet. Het is gewoon een vaste pagina.

Ik zal een lijst maken; heb ook iets gemailt waarvan ik geen kaas kan maken...maar wellicht haal jij er iets uit waar ik overheen lees.......

tevens tref je een lijst met updates.....

Laatst bewerkt:
Ik ben alle update's langsgegaan (op één na). Er is er geen één waarvan ik denk dat die ermee te maken heeft.

Ik blijf denken dat het aan de beveiligings ligt daarom laat ik laat je nog een keer naar de beveiliging kijken. Volg de stappen allemaal op en probeer het daarna pas. Niet een stap proberen, daarna proberen en als het niet helpt weer terugzetten. Alle stappen uitvoeren en het dan pas proberen.

Het gaat om het proberen. Als het niet helpt of wel zet het dan toch terug in verband met de beveiliging van je computer.

Beveiligingsinstellingen.

Begin bij de beveiligings-instellingen.
Open je browser.
Ga naar "extra"->"internetopties".
1. Kies het tabblad "beveiliging".
Kies "Het internet".
Zet de schuifregelaar op "zeer laag".
Klik nu op toepassen (Belangrijk).
2. Ga nu naar "vertrouwde websites".
Klik op website's en voeg "65.54.161.250" en "www.hotmail.com" toe (zonder aanhalingstekens).
Zet nadat je de site's hebt toegevoegd de schuifregelaar op "zeer laag".
3. Ga nu naar website's met een "beperkte toegang".
Controleer of "www.hotmail.com" en "65.54.161.250" niet bij website's staan.
Zet daarna de schuifregelaar op "zeer laag".
4. Klik nu op het tabblad "privacy"
Zet de schuifregelaar op "zeer laag".

Kijk nu voor je router en controleer daar of "65.54.161.250" en "www.hotmail.com" niet worden geblokkeerd.
Als één van deze twee of allebei word(t)(en) geblokkeerd, haal je ze weg uit de lijst/ geef je ze wel toegang. Daarna wel opslaan (belangrijk)

Als er een pop-up blokkering bij windows 2000 zit of als je deze appart hebt geïnstalleerd schakel je deze even uit.

Dit geldt ook voor een eventuele firewall.

Vergeet niet om alles terug te zetten nadat je het hebt geprobeert. Zet het ook terug als je nu wel hotmailbestanden kan binnen halen. Dan kunnen we stap voor stap de instellingen langsgaat en kijken wat het probleem is.

Succes.

Probloeem: Ik kan geen "internet" aanklikken; trusted sites etc kan ik wèl instellen maar dat werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan