Probleem bijlage openen Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn engels is nou niet bepaald best, maar ik heb wel een ander lijstje. Is wat werk, maar misschien helpt het.

Klik aan de linker kant op ''post''. Klik nu op ''Bescherming tegen ongewenste e-mail''. Klik nu op ''Filter Ongewenste e-mail'' Klik daarna op het rondje voor ''laag''. Klik nu op ''ok''.

Je komt nu weer in het menu van ''Bescherming tegen ongewenste e-mail''. Klik nu op ''Ongewenste e-mail verwijderen''. Klik op het rondje voor ''Bezorgen in de map Ongewenste e-mail en later verwijderen''. Klik nu weer op ''ok''

Nu is ''e-maillijsten'' aan de beurt. Klik daar op en verwijder alle adressen die daar instaan. Klik op ''ok''.

Klik op ''afzenders blokkeren''. Verwijder daar ook alle e-mail adressen.

''Veilige lijst'' mag je overslaan:)

Nu is ''Bevestiging van ongewenste e-mail'' aan de beurt. Selecteer het rondje dat voor ''Ja, elke keer dat ik ongewenste e-mail rapporteer een bevestiging weergeven'' staat. Klik nu op ''ok''.

Alle instellingen zijn veranderd. Nu klik je op ''post''. bovenin het blauw tussen ''msn vandaag'' en ''agenda''. Je komt nu in het ''postvak in''. Klik bovenaan de bladzijde op afmelden (belangrijk). Stuur nu een testmailtje en kijk of het heeft geholpen.

Succes en ik hoop dat het duidelijk is.

Als dit helpt kan je met de instellingen gaan ''spelen'' om de beveiliging hoger te zetten.

Ik denk dat je hetzelfde probleem krijgt, maar probeer is met een andere account in te loggen en daarmee een bijlage te downloaden/openen.

Ik ga een account aanmaken; zometeen de uitslag van de test....

Zelfde probleem :Niet te downloaden, alleen het adres waarvan hotmail wil downloaden is iets anders:65.54.233.250

IK heb even een testmailtje naar mijn hotmail gestuurd want ik krijg nooit bijlage's via hotmail.

Ben benieuwd of het bij mij wel werkt.

Heb alleen me mailtje nog niet terug:confused:

probeer maar: testsinger@hotmail.com

of mail naar dit adres een mailadres van je, dan stuur ik vanaf mijn reguliere mail een attachement., een doc.-je

Laatst bewerkt:
Ik heb een e-mail met een plaatje naar je toegezonden. Ik heb ook een plaatje naar mezelf toegestuurd als test.

verwijder je e-mail adres, maar weer uit dat andere bericht. Dit in verband met spam.

Bij mij ook. Die naar mij had ik al eerder gestuurd, maar ook nog niet binne. Zal wel druk zijn of er zijn weer is problemen.

stuur maar iets zonder attachment; ik stuur wel een docje mee

Ik heb er 1 gestuurd zonder attachment.

Verwijder je e-mail adres nog even uit dat andere bericht. Je staat in mijn adressenlijst.

Ik heb een e-mail teruggehad met attachment.
In de bijlage zag ik staan dat je contact hebt opgenomen met msn. Klopt dit of heb ik verkeerd gekeken?

Die e-mailtjes die ik heb gestuurd zijn volgens mij verdwenen:confused: Misschien dat ze er zometeen opeens zijn, maar het duurt wel lang:mad:

Klopt; maar geloof maar niet dat deze lieden een passend antwoord hebben......

Dat is afwachten.

Ik weet niet hoe snel/langzaam ze zijn daar:confused:

degeen die het bericht heeft geplaatst wacht al enige tijd op antwoord....

meer info!!

Ik heb nog een doorbraakje: Op mijn werk kan ik óók geen bijlage's openen via m'n Hotmail; het ligt dus gewoon aan Hotmail-instellingen...

Kan het zin dat toen ik het ge-upgrade naar 250mb ik iets heb vernacheld ??? Tijdzone ofzo ???

Hoe heb je dat ge-upgrade?
Aan de tijdzone zal het niet echt liggen, maar waarschijnlijk komt het wel door die upgrade. Die zal niet helemaal goed zijn gegaan. Je kan nog even alle instellingen langsgaan (die via je pstvak in). Misschien dat het helpt.

Succes.

En dit is het antwoord van Hotmail-help:

Als je een bijlage hebt verzonden of ontvangen die niet wordt ondersteund door HotmailSympatico Mail, kun je de bijlage niet downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan