Probleem; <Fn> Knop werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qualis

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
13
Hallo,

Ik heb wat problemen met mijn Asus (K53SC) Notebook.
Ik heb een 'Fn' toets en dan heb ik een aantal functies zoals Bluetooth instellen, de Brightness instellen, Geluid instellen en nog zo'n aantal dingen.
Maar sommige knoppen doen het niet. De Brightness Knoppen doen het wel, maar zoals de Bluetooth en de Geluid knoppen die doen het weer niet.
Er zitten ook nog een aantal andere knoppen op, maar ik heb geen idee wat dat is, dus die gebruik ik ook niet, en ik weet dus ook niet of die het wel of niet doen.
Maar weet iemand hier een oplossing op?

Dus alsjeblieft, Help!

MVG,
Qualis


Opgelossing; Download de Driver van ATK op de Asus site, met dank aan AndreazZz
 
Laatst bewerkt:
Het beste kan je de drivers verwijderen en de nieuwst versie downloaden van de site van Asus(asus.com).

Succes!
 
Beste AndreazZz, bedankt voor het reageren. Maar welke drivers zijn het dan precies?
 
Welk besturingssysteem heb je? Windows 7 32-bits of 64-bits? Als je het niet weet: hoeveel geheugen heb je: meer dan 3gb of minder?
Ga naar deze site. Selecteer daar je besturingssysteem en klik daarop. Vouw nu het tabje "ATK" uit en download de bovenste driver door op "Global (DLM)" te klikken.

Succes!
 
Okee, dankjewel. Ik zal het gelijk downloaden. Maar moet ik het nu eerst eraf halen en dan die installeren, of kan ik het gewoon installer?
 
Ik zou eerst die andere verwijderen, je weet maar nooit...
 
Jaa, ik eigenlijk zelf ook niet .. Vond het gewoon fijn dat die het weer gewoon doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan