Probleem Fujitsu Siemens AMILO D-6820 Beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

FujiS5100

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2008
Hallo, ik had een vraag over een Fujitsu Siemens AMILO D-6820 die ik wil gaan kopen.
Maar die heeft een probleem met het beeldscherm namelijk bij het opstarten geeft hij soms wel en soms geen beeld.
Waar kan dit aanliggen?
En is dit een groot probleem om hem toch niet tekopen?

bvd

Hoi,

Ik zou hem niet kopen, of je moet hem bijna voor niets krijgen.
ik neem aan dat het een tweedehands is dan zal het lastig zijn om te maken anders had hij/zij het wel gemaakt want heel levert hij meer op dat stuk
Modag

Hoi,

Ik zou hem niet kopen, of je moet hem bijna voor niets krijgen.
ik neem aan dat het een tweedehands is dan zal het lastig zijn om te maken anders had hij/zij het wel gemaakt want heel levert hij meer op dat stuk
Modag

voor 90eu kan ik hem over nemen maar zou zo niet weten waar ik het probleem moet zoeken.
Ik weet ook nog niet wie de gebruiker is dus het kan best iemand zijn die er geen verstand van heeft en dat het mss maar een kleinigheid is.
Waar zal ik de oorzaak van dit probleem kunnen vinden?

Hoi,

Als die van marktplaats is dan zit er ook geen hd in en sluitklipje is afgebroken

dat word dan al wat meer problemen he, plus het risico van dat het niet gaat lukken ik zou het geloof ik niet wagen.

Modag

Hoi,

Als die van marktplaats is dan zit er ook geen hd in en sluitklipje is afgebroken

dat word dan al wat meer problemen he, plus het risico van dat het niet gaat lukken ik zou het geloof ik niet wagen.

Modag

okee badankt;):thumb:

Hallo, ik had een vraag over een Fujitsu Siemens AMILO D-6820 die ik wil gaan kopen.
Maar die heeft een probleem met het beeldscherm namelijk bij het opstarten geeft hij soms wel en soms geen beeld.
Waar kan dit aanliggen?
En is dit een groot probleem om hem toch niet tekopen?

bvd
hallo,

Dat het beeldscherm soms wegvalt of het gewoon niet doet ligt aan de stekkerverbindingen
rechts achter onder het klepje van het scharnier.
Het klepje zit met 2 schroefjes vast en is makkelijk te verwijderen.
Stekkerjes gewoon even aandrukken en je beeldscherm is weer als nieuw.
Is een bekend probleem van de 6820.
Ik heb er zelf ook een en ik heb dit ook moeten doen.
Je kunt hem gewoon kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan