michelbeckers
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jun 2008
Hallo mensen, ik weet niet of ik in het juiste topic zit, dus excusses als ik het fout het gezet
nu heb ik een probleem, ik starte vanmorgen de computer op, en het beeld bleef zwart.
dacht iets aan de monitor, maar toen ik de monitor op de laptop aanzette had ik beeld. dus daar licht het niet aan.
ook heb ik een hdmi kabel liggen naar mn tv toe, om te gamen, dus ik dacht ik ga daar wel kijken, maar ook daar dus geen beeld.
volgende wat ik nog geprobeerd is om de monitor aan te sluiten, niet op de videokaart, maar de aansluiting op het moederbord,
en ook hier weer...geen beeld.
nu is het moederbord en de videokaart pas een paar maanden oud, dus lijkt me sterk dat ze beide al precies tegelijk kapot zijn.
als ik de computer aanzet, hoor je deze gewoon opstaten zoals normaal, en lijk het of deze gewoon aan is, maar ik zie dus niks.
wat zou ik nog kunnen proberen? iemand enig idee wat er aan de hand is?
dit zijn mijn pc gegevens:
windows 7 ultimate
dualcore 8400
4gb werkgeheugen
500 gb harde schijf
moederbord asrock g31m-s (pas nieuw, 2 maanden)
msi r6850 cyclone videokaart (pas nieuw, 2 maanden)
bedankt alvast voor jullie julp!
groetjes Michel
nu heb ik een probleem, ik starte vanmorgen de computer op, en het beeld bleef zwart.
dacht iets aan de monitor, maar toen ik de monitor op de laptop aanzette had ik beeld. dus daar licht het niet aan.
ook heb ik een hdmi kabel liggen naar mn tv toe, om te gamen, dus ik dacht ik ga daar wel kijken, maar ook daar dus geen beeld.
volgende wat ik nog geprobeerd is om de monitor aan te sluiten, niet op de videokaart, maar de aansluiting op het moederbord,
en ook hier weer...geen beeld.
nu is het moederbord en de videokaart pas een paar maanden oud, dus lijkt me sterk dat ze beide al precies tegelijk kapot zijn.
als ik de computer aanzet, hoor je deze gewoon opstaten zoals normaal, en lijk het of deze gewoon aan is, maar ik zie dus niks.
wat zou ik nog kunnen proberen? iemand enig idee wat er aan de hand is?
dit zijn mijn pc gegevens:
windows 7 ultimate
dualcore 8400
4gb werkgeheugen
500 gb harde schijf
moederbord asrock g31m-s (pas nieuw, 2 maanden)
msi r6850 cyclone videokaart (pas nieuw, 2 maanden)
bedankt alvast voor jullie julp!
groetjes Michel