Hallo,
Ik heb sinds enkele dagen een vreemd probleem met Incredimail.
Ik heb thuis een laptop en een desktop, op beiden staat incredimail geïnstalleerd en op beiden staat ook dezelfde e-mail account ingesteld.
De desktop staat beneden in de werkplaats en daarom gebruik ik 's avonds de laptop om mijn e-mails te checken.
Sinds kort echter kan ik geen e-mails meer verzenden van op de laptop. Als foutmelding geeft ie: "De SMTP server reageert niet, probeer het later eens opnieuw" bij details staat dan "Connection to the server has failed".
Op de desktop doet ie het dan weer wel, daar kan ik zonder enige problemen versturen en ontvangen (ontvangen lukt met de laptop trouwens ook nog prima!).
Weet iemand hier misschien raad mee? Ik heb al de volgende acties ondernomen:
-Alle account informatie 3 dubbel gecheckt zowel op pc als op laptop. Ik heb de account ook al eens verwijderd en terug toegevoegd, maar zonder resultaat.
-Mijn firewall correct geconfigureerd, heb hem ook al eens uitgeschakeld.
-Mijn virus scanner uitgeschakeld + ook al eens volledig verwijderd.
-De help-pagina's van incredimail allemaal al eens doorlopen, zonder resultaat.
Ik vind dit toch wel een vervelend probleem, te meer omdat dit vroeger wel goed werkte, en bij mijn weten is er niks veranderd aan de laptop of de instellingen hiervan. Iemand die dit bekend voorkomt?
Alvast bij voorbaat dank!!
Ik heb sinds enkele dagen een vreemd probleem met Incredimail.
Ik heb thuis een laptop en een desktop, op beiden staat incredimail geïnstalleerd en op beiden staat ook dezelfde e-mail account ingesteld.
De desktop staat beneden in de werkplaats en daarom gebruik ik 's avonds de laptop om mijn e-mails te checken.
Sinds kort echter kan ik geen e-mails meer verzenden van op de laptop. Als foutmelding geeft ie: "De SMTP server reageert niet, probeer het later eens opnieuw" bij details staat dan "Connection to the server has failed".
Op de desktop doet ie het dan weer wel, daar kan ik zonder enige problemen versturen en ontvangen (ontvangen lukt met de laptop trouwens ook nog prima!).
Weet iemand hier misschien raad mee? Ik heb al de volgende acties ondernomen:
-Alle account informatie 3 dubbel gecheckt zowel op pc als op laptop. Ik heb de account ook al eens verwijderd en terug toegevoegd, maar zonder resultaat.
-Mijn firewall correct geconfigureerd, heb hem ook al eens uitgeschakeld.
-Mijn virus scanner uitgeschakeld + ook al eens volledig verwijderd.
-De help-pagina's van incredimail allemaal al eens doorlopen, zonder resultaat.
Ik vind dit toch wel een vervelend probleem, te meer omdat dit vroeger wel goed werkte, en bij mijn weten is er niks veranderd aan de laptop of de instellingen hiervan. Iemand die dit bekend voorkomt?
Alvast bij voorbaat dank!!