probleem jpg foto's branden/afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Ik probeer mijn foto's op een cd tebranden met nero 6 dat gaat goed want de foto's staan op de cd (-RW) Als ik de foto's af wil spelen op de dvdrecorder die aan de tv is gekoppeld zegt deze dat de schijf wordt gelezen maar er gebeurt niks.
Wat doe ik niet goed???

Mmmm, een startersfout van zoiets als cd afsluiten bij het branden kan íedereen overkomen!

Welke DVD-recorder heb je?(merk type)

Je moet een vinkje zetten bij: na branden "afsluiten" of "finalizen" ... anders kan de DVD speler 'm niet lezen......

Probeer een VCD (=Video CD) of SVCD (Super Video CD) te branden met de grafische plaatjes. Als het goed is krijg je de mogelijkheid daarbij om een soort slideshow ervan te maken.

Succes,

Tijs.

Al geprobeerd een VCD of SVCD te schrijven, zoals ik al eerder als tip heb gegeven?

Tijs.

Heb ik inderdaad geprobeerd maar ook dat gaf geen resultaat.
Overigens is mijn dvdrecorder een Philips 3300H19 . Had per ongeluk het typenummer overgenomen van mijn oude garantiebewijs.

Hallo vrienden. Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden. Is er echt niemand die deze stumper kan helpen

Lees dit

Onderdelen om te lezen:
Sommige JPG-bestanden worden niet ondersteund
Waarom dient een disc te worden gefinaliseerd?
Compatibele discs voor afspelen en opnemen.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Lees dit

Onderdelen om te lezen:
Sommige JPG-bestanden worden niet ondersteund
Waarom dient een disc te worden gefinaliseerd?
Compatibele discs voor afspelen en opnemen.

Succes,

Tijs.

Ik heb de aangegeven artikelen doorgenomen maar ben niets tegen gekomen wat me verder helpt.

Laatst bewerkt:
Oh ja.. er is ook een firmware upgrade voor je Philips apparaat.

Installeer die ook (lees wel eerst goed de instructies in Acrobat Reader formaat (.pdf) hoe je te werk moet gaan).

Tijs.

Laatst bewerkt:
zelf denk ik dat het aan de recorder/speler licht. die geen jpg kan afspelen.
dan MAGIX Foto Manager 2006 gebruiken...
dan komt het er als een dvd film opp testaan...

Nero 6.6.1.4 is de laatst beschikbare versie. dus up to date
Gebruikte schijfjes Philips Sony Samsung Allemaal CD-RW
Laatste firmware van 3300H19 niet gedownload; omdat dit engels is snap ik er de ballen van en durf me er niet aan te wagen.

Ok, om het je gemakkelijk te maken heb ik die firmware upgrade op de door Philips aangegeven manier voor je op een Nero image gezet, dat je zo branden kunt op een CD-R.

http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.f.coumans/Philips.nrg

Niet vergeten om de schijf te "Finalizen".

Dan de gebrande cd in het apparaat.

Je hoeft verder niets te doen. De schijf komt er vanzelf uit (kost max. 10 minuten).

Is de huidige firmware dezelfde als je probeert te installeren, dan geeft de DVD-recorder binnen een minuut de melding "SYS OK", en doet het laadje weer open.

Succes,

Tijs.

Hardstikke bedankt tijs. Nieuwste firmware staat erop. Nu moet ik nog leren op de juiste wijze foto's te branden op een CD-RW want dat gaat blijkbaar niet goed. Tenminste ik zie nog niets op het scherm van de tv verschijnen. als ik de cd met foto's in de dvd stop geeft hij wel aan dat de cd wordt gelezen maar er gebeurt dus niets..
Wat voor stoms doe ik toch dat het me maar niet lukt???

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan