Ik vraag me af wat een redelijke levensduur is van een accu van een LG smartphone. De accu lijkt al na anderhalf jaar aan vervanging toe te zijn. Zodra de LG nog 10% acculading aangeeft, valt het apparaat dood, terwijl hij het met 10% lading - in ieder geval nog korte tijd - gewoon zou moeten doen. Vooraf verschijnt ook niet de melding dat het niveau van de batterij (te) laag is.
Er zit nog garantie op en hij is net terug van reparatie, omdat het apparaat na een firmware update van LG niet meer goed werkte. Een van de problemen was het totaal uitvallen bij 10% acculading zonder melding vooraf.
Voor mij is nu de vraag: is dit normaal als de accu aan z'n einde is, of kan het nog steeds een software-euvel zijn?
Er zit nog garantie op en hij is net terug van reparatie, omdat het apparaat na een firmware update van LG niet meer goed werkte. Een van de problemen was het totaal uitvallen bij 10% acculading zonder melding vooraf.
Voor mij is nu de vraag: is dit normaal als de accu aan z'n einde is, of kan het nog steeds een software-euvel zijn?