probleem met bedrag veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
in excel heb ik nooit geen problemen met getallen of bedragen.
kan het misschien liggen dat het programma is gemaakt in acces 2002 , en ik nu werk in acces 2007?


Nogmaals

Is de overname van de Dbase gekomen uit een eerdere versie van Acces?
Als dat zo is moet je de Dbase opslaan als een versie die compartibel is met acces 2007
Dit kan bij opslaan als
 
Is de overname van de Dbase gekomen uit een eerdere versie van Acces?
Als dat zo is moet je de Dbase opslaan als een versie die compartibel is met acces 2007
Dit kan bij opslaan als

Ook als ik dit doe, kan ik nog de bedragen niet aanpassen.
 
Ook als ik dit doe, kan ik nog de bedragen niet aanpassen.

Er is nog een mogelijke oplossing

open de tabel in de gegevensbladweergave ga op een veld valuta staan.
Werkbalk gegevensblad
Kijk bij gegevenstype of het hokje uniek aangevinkt staat, haal dat weg, indien mogelijk

Anders maak nieuwe Dbase, het is niet zo moeilijk je kunt hem zo nabouwen.

Laat iets horen

JTMT
 
Ik wordt zo onderhand gek geloof ik.........
ook als ik een nieuwe database aanmaak ( zowel binnen het programma als via een hele nieuwe) ik krijg het niet voor elkaar om in de valutakolom € 7,50 te krijgen.:evil:

zou het misschien aan windows Vista kunnen liggen. Ik heb het programma eerder gebruikt onder windows millenium en toen had ik er geen problemen mee, en kon ik gewoon alles veranderen ( ook de bedragen).
 
Ik ben er uit hoor!!!
Ik heb het programma op mijn oude computer gezet waar windows XP op draait. en ja hoor, je raad het nooit............
daar doet hij het wel gewoon op.
Het ligt dus inderdaad aan windows vista.
Ik ga nu alleen nog kijken als ik hem compleet heb , of hij het nog doet als ik hem weer terug op mijn laptop zet waar dus windows vista op draait.

in ieder geval bedankt voor al jullie hulp

gr Petra
 
Nou wordt ik echt gek:evil:
als ik het programma weer op mijn laptop zet, zijn gelijk mijn bedragen die ik had aangepast weer veranderd...............
wie weet hoe ik dit kan oplossen
 
Het is opgelost!!!
vraag me niet hoe, maar op de een of andere manier lukt het nu om mijn bedragen aan te passen. Het heeft waarschijnlijk gelegen aan de landinstellingen van mijn laptop.

Bedankt iedereen voor het meehelpen naar een oplossing

gr Petra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan