Probleem met een aantal MMORPGS

Status
Niet open voor verdere reacties.

kryptoj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Berichten
1
Goedendag ik zal mezelf even voorstellen sinds het mijn eerste post is mijn naam is Joey en ik heb sinds een tijdje nogal een probleem met mijn computer.
Laat ik bij het begin beginnen mijn computer is niet heel oud uit komt oorspronkelijk uit 2005 en heb hem pas een jaar of ietsje langer de specificaties zijn

Duo2 core processor
2 gig DDR2 werkgeheugen
Nvidia GeForce 7600 GS
350 gig HDD
Windows Vista Home Premium

En dan nu het probleem ik speel wel eens MMORPGS en dan noem ik een paar gratis spellen Sword of the New World en 9 dragons bijvoorbeeld ik heb dit probleem ook gehad bij een strategiespel pas geleden het is zo dat het spel namelijk ineens helemaal freezed en dan kan ik de computer alleen uitdrukken via de reset knop.
Eerst dacht ik dat het aan mijn werkgeheugen lag of dergelijke ( had namelijk eerst 1 gig werkgeheugen ) en die heb ik pas geupgrade naar 2 maar tot mijn spijt nog steeds het zelfde probleem.

En ik zat mischien te denken ligt het mischien aan mijn video kaart want ik heb het alleen bij deze soort spellen , want als ik namelijk Counterstrike Source speel of andere schietspellen heb ik nergens last van en kan ik gewoon vloeiend doorspelen.

Dus ik had even later pc wizard gedownload om te zien of er wat problemen waren met mijn pc maar hij gaf niks aan en de tempraturen lijken aardig in orde op mijn videokaart na hij is altijd rond de 46 graden maar als ik een spel speel gaat die eerst naar de 60 en vervolgens gaat die heeel langzaam steeds omhoog tot de 75-80 .
Dus ik vraag me nu af wat nu mischien het probleem zou kunnen wezen want het is namelijk erg irritant dat heel me computer freezed terwijl me specificaties niet heel slecht zijn.

Excuses voor het lange verhaal en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt.
 
Hallo,

Welkom!
80 graden is wel heel erg warm. Ik zou het probleem zoeken bij je koeling. Mijn GeForce 8600GT wil ik niet warmer hebben dan 65 graden...

Met vriendelijke groeten en suc6,
theblindman.
 
Hallo,

Welkom!
80 graden is wel heel erg warm. Ik zou het probleem zoeken bij je koeling. Mijn GeForce 8600GT wil ik niet warmer hebben dan 65 graden...

Met vriendelijke groeten en suc6,
theblindman.

hoe kanje wel zien hoe warm het inje pc is ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan