probleem met emule

Status
Niet open voor verdere reacties.

rnk

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2004
Berichten
17
hoi heb via een kennis emule geinstalleerd maar krijg de melding you are not connected to a server.
als ik de poorten laat testen krijg ik de melding TCP connection test failed.
It was not possible, to establish a TCP connection to your eMule

If you are using a firewall, ensure that your firwall don't block the required ports! You might need to set a rule to allow the ports to be available.
If you use a router, make sure that your router forwards the required ports to your local IP!

mijn tcp poort staat ingesteld op 4662
en mijn udp staat ingesteld op 4672

ik hoop dat iemand mij kan helpen

rene
 
heb programma geinstalleerd op een laptop maakt dit iets uit (heb windows xp geinstalleerd met sp2) heb je hier iets aan
 
nee ik heb geen router mijn laptop is verbonden met het internet via een wireless lan card. alles werkt goed e-mail, internet ect alleen de verbinding met emule krijg ik niet voor elkaar
 
Ik raad je aan om de Firewall even uit te zetten en te testen of hij het dan wel doet...
 
heb de firewall uitgezet maar dit maakt niets uit.
 
hoi alvast bedankt voor je reactie ik heb zonealarm geinstallerd (hier heb ik de fire wall van uitgezet)
en ik heb de fire wall van windows xp sp2 ook uitgezet.
krijg nog steeds geen verbinding met de server van emule.(zie de tekst hieronder) als je de poorten test bij emule krijg ik de volgende mededeling.


Please wait while the ports of your eMule are being tested...

Testing IP: 82-168-113-211-bbxl.xdsl.tiscali.nl (82.168.113.211)

Starting TCP connection test...
TCP test failed! UDP test will not be performed.
 
bij emule kan je kiezen uit 2 verbindingen nl.
kad verbinding en de e2DK verbinding. bij beide staat dat de verbinding aan staat. en als je dan bijn zoeken gaat staan en je geeft b.v. een software progr aan in de zoekmachine geeft hij aan u bent niet verbonden met een server.
 
Weet je zeker dat er niet iets geblokkeerd wordt door een van de andere computers in het netwerk?

Als je verbinding maakt op een laptop lijkt het me dat je via een netwerk verbonden zit met internet, dus ik zou dat nog even nalopen.
 
inding maakt op een laptop lijkt het me dat je via een netwerk verbonden zit met internet, dus ik zou dat nog even nalopen.

mijn computer staat niet in verbinding met andere computers (stand olone)

de enige verbinding die mijn laptop heeft is een draadloze netwerkverbinding
 
Een netwerkverbinding, maar geen netwerk? :confused:

Sorry hoor ik snap het niet meer.

Gaat jouw internet via een andere computer, of is het rechtstreeks verbonden met het internet?
 
sorry, mijn computer staat rechtstreeks in verbinding met het internet er staan geen andere computers in huis:rolleyes:
 
Aha, ik vat um. :D :D

Welke internet provider heb je?

Beetje raadselachtig probleem dit. Ik had in het begin ook veel problemen met emule, maar na een tijdje deed hij het gewoon... (na vaak internet opnieuw te hebben geinsalleerd...)
 
ben blij dat iemand het zelfde heeft of had net als ik begon de moed al op te geven. ben hier nl. al een week mee bezig

tiscali heb ik als provider:)
 
ik heb het een tijdje met kazaa geprobeerd dit werkt wel, maar ik heb bij een vriend betere ervaringen gezien met emule (groter aanbod) beter en soms sneller :confused:
 
Nou sneller???

Bij mij is eMule nog nooit sneller gegaan dan KaZaA hoor..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan