probleem met emule

Status
Niet open voor verdere reacties.
vaak sneller en een groter aanbod van div software, muziek ect
heb tiscali opnieuw geinstalleerd maar resultaat mad:
wat heeft het voor gevolgen als je de firewalls uitzet van zowel windows als zonealarm
 
Dan zet je even alles open, zodat het daar in ieder geval niet aan ken liggen...

Sorry, maar ik geef de hoop op... :eek: :( :confused:

Succes nog,

P.S. Bittorrent is ook heel goed! ;) :)
 
ik wil je wel bedanken voor de hulp. ga kijken of ik er verder uit kan komen.
gr rene:thumb: :thumb:
 
http://www.dutchemulefaq.tk/

kijk hier even onder de kop "poorten" of je alles goed hebt staan.
Heb je ook gekeken in Emule zelf onder het tabblad verbindingen, soms staat daar bv 4661 ipv 4662 of net andersom.
Ikheb zelf 4661 4662 tcp, en 4672 en 4675 udp open staan. Ik heb dan wel een router, dus ik kan in een menu de poorten openzetten.

In configscherm even kijken onder netwerkverbindingen:

Lan, rechtermuis en dan eigenschappen.
Internet proctocol TCP/IP selecteren.
geavanceerd
opties
eigenschappen

en even kijken wat daar staat, misschien even alles toestaan aanvinken en kijken of hij het dan wel doet.
In zonealarm moet je ook het nodige instellen, maar dat programma gebruik ik niet.

Mike
 
hoi zoals je vroeg heb ik de poorten veranderd zoals je hebt aangegeven, maag geen resultaat. geen verbinding met server.

heb nu net kazaa geinstallerd en na het installeren krijg ik de melding kan de pagina niet weergeven dan krijg je het verhaal insternet instellingen, verbindingen ect als ik dit heb doorgelopen blijft het resultaat hetzelfde
wat er in de adreslijst staat is het volgende
http://desktop.kazaa.com/nl/kmdstart.htm?country=nl&client=kmd&ver=272

geen emule en geen kazaa kweet het even niet meer:(
 
heb het volgende probleem opgelost kazaa lite werkt nu . heeft verbinding, zoekt en haalt binnen. ik zou emule ook graag werkend willen krijgen.hebben jullie nog een oplossing om dit voor elkaar te krijgen
de TCP poort staat ingesteld op 4662
en de UDP poort staat ingesteld op 4672
als ik de poorten test via het programma emule krijg ik de volgende mededeling

Please wait while the ports of your eMule are being tested...

Testing IP: 82-168-113-211-bbxl.xdsl.tiscali.nl (82.168.113.211)

Starting TCP connection test...
TCP test failed! UDP test will not be performed.

Connection test finished.

------------------------------------------------------------------------Results in detail:

TCP connection test failed.
It was not possible, to establish a TCP connection to your eMule.
Other users will only be able to connect to you with the help of a server, resulting in a low ID for you. While eMule still works, this will give you several disadvantages. Therfore it is highly recommended to solve this problem.

rene
 
heb je gekeken of 4661 TCP en 4765 udp ook open staan.

Check daarna even in voorkeuren (pref) in emule zelf waar hij verbinding mee zoekt,

Bijvoorbeeld bij mij staat er mijn ip nummer en dan poort nummer 4661.
En maak daarna bijvoorbeeld verbinding met razorback2 of zo.

Mike
 
hoi mike ga het morgen proberen.
kan jij mij vertellen hoe ik kan zien of de poorten openstaan of niet?
en waar moet je de erazor2 bijv invullen.

gr rene
 
Je moet gewoon bij servers met rechtermuisknop op razorback2 klikken (grootste emule server) en dan op verbind met geselecteerde server.
 
Als je emule opstart, dan heb je aan rechterzijde een kolom daar staat je eigen ip nummer in met daarachter het poortnummer welk emule gebruikt, Bij sommige is dit 4661 en bij andere vreemdgenoeg is dit 4662.

Bij mij is dit 4661, Als je nu naar voorkeuren gaat, bovenaanscherm in emule dan kan je bij verbinding zien welk bij jouw gebruikt wordt. Als hier wat anders staat verander je dat gewoon met de hand.

Mike

Effe een vraagje, als jij Emule opstart staan er dan een aantal servers in het scherm, of is dit scherm leeg.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij helpte de nieuwste server versies updaten.
Goede server met veel connecties uitgekozen en het werkte.
 
:) :) :) :) ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen het probleem met e-mule op te lossen.
het werkt weer, het was een aaneenschakeling van instellingen die niet goed stonden.
:thumb: :thumb: :thumb:

rene
 
Prima, instellingen opschrijven op kladje...voor later!!

:thumb:

Mike
 
ik gebruik ook emule, en zit regelmatig rond de 300 a 400 KB/S.
de poorten TCP:10001 en UDP:10002
openzetten en in emule openzetten;)
 
kazaa geeft virussen en is slecht veel facke files enz neem emule of newsgroepen tcp poort 10001 udp 10002 die open zetten high id instellingen goed let op de groene mannetjes en ik kom zo bven de 500kb/s uit ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan