Probleem met FSX

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Hoi,

Ik heb gisteren FSX geïnstalleerd op m'n pc, maar ik heb een probleem.
Als ik de eerste tutorial-missie opstart laadt ie gewoon. Maar zodra het laden bij 100% is, slaat het spel vast en krijg ik zo'n melding dat ie moet worden afgesloten, excuses voor het ongemak.
Vreemd genoeg lukt het wel om een free-flight of de eerste niet-tutorial-missie te laden en te spelen.
Hoe kan dit?

Hi,
dit probleem heb ik ook gehad. Voor zover ik me herinner was het opgelost na het verwijderen van het accelarationpack en sp2

Maar ik wil acceleration graag ook spelen.....
En hoe weet ik of ik SP2 heb??

.. als je de acceleration geinstalleerd hebt dan staat sp2 in de configuratie (ADD/REMOVE programs). ( zie http://www.microsoft.com/Products/Games/FSInsider/downloads/Pages/SP2-EN-ReadMe.aspx )

Probeer toch eens met de FSX-SP1 (originele install zonder acceleration) te draaien en kijk of de missions en tutorials het wel doen.

Een nette manier om acceleration-sp2 te verwijderen vind je hier . Ik heb geen andere manier gevonden om dit probleem op te lossen.

Ik zal er naar kijken...

Maar wat jij eigenlijk zegt is dus acceleration pas installeren als ik de tutorials heb gespeeld?

Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. 't zou zonde zijn om de tutorials niet te vliegen. En dan ga ik er nog steeds vanuit dat het probleem niet door iets anders veroorzaakt wordt.

Happy landings

Acceleration gedeïnstalleerd, nu werken de tutorials!
Hartstikke bedankt!!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan