Probleem met gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobbski

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
Tijdens het gamen na een tijd zit die vast of gaat van zelf uit hoe kan dat komen ik speel wel online

Spel is APB reloaded ligt daat aan mijn internet snelheid of geheugen of windows om dat die 32 bit is ? kan iemand mij helpen?

mijn onderdelen die ik in bezit ben:

Asrock extreme 3
Amd fx 8120
Crosair 8 GB 1333 mhz
Club 3D radeon HD 7750 royalqueen
voeding 600 watt van OCZ
Windows 7 32 bit

Als je Windows 32BIT is, waarom dan 8GB geheugen? Een 32BIT Windows kan maar met 3,25GB overweg, de rest wordt dan niet gebruikt.

Wat is ADP Reloaded? Ik weet dat "Reloaded" een game kraker is.

Laatst bewerkt:
@crash APB reloaded is een spel, lijkt een beetje op GTA.

@TS Hoe warm wordt de pc?
Probeer ook eens even een stresstest (prime 95 & furmark) gebeurt dan hetzelfde?

@TS Hoe warm wordt de pc?
Probeer ook eens even een stresstest (prime 95 & furmark) gebeurt dan hetzelfde?[/QUOTE]

Nee het lag aan 32 bit ik heb minn windows upgrade baar 64 bit nu werkt die heel goed

Maar wat ik bu heb is dat ik heel soms streepjes krijg duurt bijna 1 seconde daarna weg ik hb ille gaal windows op kan dat daar dior zijn want ik hb alles gecon alles weerkt goed

Laatst bewerkt door een moderator:
Krijg je die "streepjes" tijdens het gamen, en hoe ziet het er dan uit? Klinkt als artifacts, dat heeft dus niets met software te maken

Ook tijdens het internetten ofZo en het is alsof scherm iets niet goed functioneert ik alsof de beeld bijv wanneer je een tv uit Zet zie je dat die uitgaat zo maar dan met streepjes van links naar rechts en het duurt maar minder san een seconde zeg maar hij is er daarna werr gelijk weg en alles is nieuw want ik heb Elf gebouwd monitor Zelfs kabels alles is nieuw

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet het er uit als dit? misschien in iets mindere mate of horizontaal?
Wat voor videokaart heb je en wil je met GPU-z eens kijken hoe warm deze word

@Bobbski
Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige posting reageert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan