Probleem met het spelen van call of duty Black ops!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Beste mensen,

Bij het spelen van Call of duty Black ops krijg ik na 5 á 10 minuten zwart scherm!
Ik heb het nog nooit gehad, maar hij liep wel steeds vast naar een paar gespeelde potjes!

Wat is hiervan het probleem en hoe kan dit worden opgelost??

Mijn systeem is:

Dual core E7300 2.66 GHZ 2.67 GHZ
3 GB RAM
Gforce 9500 gs 512 MB

Alvast bedankt!

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb je al eens naar de temperatuur gekeken en dan vooral van je videokaart denk dat daar het probleem ligt bij de videokaart dus ,en welke voeding hangt erin.

Hoeze zou het aan de temperatuur moeten liggen? Als ik GTA IV speel dan doet hij het hard stikke goed en als ik cod ga spelen dan flipt hij hem

Ik denk eraan om een ps3 te gaan kopen als dit zo door blijft gaan:S

Hoi,

Even naar de temp kijken is goedkoper;) baat het niet schaad het niet en dan wel de temp tijdens het spelen, en wederom welke voeding heb je ?

cod en gta is allebij een zwaar spel dus het zou eigelijk niet uitmaken, maar ik heb nu even mijn kap eraf gehaald van mijn kast en ben even aan het spelen geweest en ik kreeg geen zwart scherm of ik heb niet telang gespeeld of dat is het gewoon

Hoi,

Wat gebeurt met de temp als je de kast open maakt denk je ?

Pcwizard kan je de temp bekijken

Laatst bewerkt:
@ Modag temperatuur hoe kan ik dat zien er zijn wel programma's voor die je temperatuur kunnen meten welke zijn dat dan?

Ik denk als je de kast open maakt die ie dan beter zijn warmte kwijt kan

Zie vorig bericht. dus temperatuur probleem z'n idee

Laatst bewerkt:
Oke, dankje ik zal wel even kijken hoeveel die aangeeft als ik speel

Ja met de kast open, eerder ging mijn fan zo tekeer als het in mijn kamer warm was dan maakte die veel lawaai maar nu niet mer echt raar

Heb nu met kast dicht gespeeld, 48 c maar ik kreeg allemaal raare dingen in beeld en laatst toen ik speelde waren objecten gewoon groen en paars echt raar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan