Probleem met het spelen van call of duty Black ops!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus jij bedoelt dat ik 1600x900 moet spelen? ok en anti-fys.. dan off? of?

Als jouw scherm 1600x900 is dan moet je daarop spelen, anders denk ik inderdaad ook aan een hardwarematig probleem.

@ Paranoid, sorry maar resolutie is het ook niet

Laatst bewerkt:
Als iemand nog een idee heeft waar het aan kan liggen? graag even reactie achter laten!

Alvast bedankt!

Het spelen op het laagste 800x600 heeft ook geen zin krijg precies het zelfde:S

er werd hier volgens mij iets over het hoofd gezien. nuja 2 dingen eingelijk.

toen je de temperatuur gecontroleert hebt heb je er maar 1 gezegt, maar je zou beter eens naar alle temps kijken.

Ook word er blijkbaar vergeten dat het moederbord de oorzaak kan zijn. maar als het de temperatuur niet is zou ik het laten nakijken in een winkel.

Weet iemand ook wat Fatal error betekent?? dat krijg ik ook bij die black screen

Probleem waarschijnlijk opgelost!!!!

Heb dankzij een goeie kamaraad het probleem misschien opgelost!! wat heb ik gedaan????
Heb de dvd van call of duty black ops geladen, ben naar mapje DirectX gegaan en heb de nieuwste versie DirectX geinstalleerd!!!
Ik heb even gestest met 2 potjes combat training en hij zou bij de 2de map van het laden moeten uitvallen dit heeft hij dus niet gedaan!!!

Mensen zit je met het zelfde probleem??? installeerd dan DirectX opnieuw!!!

Ja, alleen black ops.
Heb modern warfare 1 en 2 die doen gewoon normaal, dirt 2 doet het gewoon goed ga zo maar door.
Dus hoop dat het nu goed blijft:)

Na een paar potjes spelen krijg ik dit:

DirextX encountered an unrecoverable error.
Check the readme for possible solutions

HE, maar als ik zelfde resolutie speel als van mijn beelscherm dan kan ik beter stoppen met spelen want ik vind dat echt niet fijn spelen speel 1280x720 en ik vind het prachtig:)
maar ik zal even kijken

Welke driver heb je ?

Hier vind je al de meeste informatie:

dxdiag.bmp

dxdiag2.bmp

Laatst bewerkt:
Ik gebruik windows 7 ultimate zou zo niet weten waar ik dat moet zoeken:P

waar kan ik driver vinden? en DirectX is versie 11 nieuwste dus

Welke heb jij? dan kan ik even kijken waar ik moet zoeken:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan