Probleem met het spelen van call of duty Black ops!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afbeedling van maken heeft ook geen zin maar, als ik ctrl,alt,del doe en dan processen heeft cod 1,450,000 afgerond dan en gebruik 11%
 
Minimum CPU
Minimum: Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better
You Have: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7300 @ 2.66GHz
PASS

RAM
Minimum: 2 GB
You Have: 3.0 GB
PASS

OS
Minimum: Windows® Vista / XP / 7
You Have: Microsoft Windows 7 Ultimate Edition (build 7600), 32-bit
PASS

Video Card
Minimum: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better
You Have: GeForce 9500 GS
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 1.7 GB
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0


Free Disk Space
Minimum: 12 GB
You Have: 409.6 GB
PASS
 
HJoi,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om nu eens even je merk voeding en type type te geven al verschillende keren gevraagd :(:(
 
Waar kan ik dat vinden??? dat soort dingen weet ik verder niet maar hoe een pc werkt en software wel maar dit niet sorry:S
 
Hoi,

pc open maken en op het etiket van de voeding kijken.
 
Hoi,

Denk dat je voeding ook tekort schiet zeker voor de 9600 zou er ook nog me te maken kunnen hebben
 
hmmm, ik kan wel gewoon gta 4 spelen en dat is bijna even zwaar

Heb ook even geyoutubet en filmpjes gezocht voor black screen fix en fatal error, heb precies gedaan wat ik moest doen maar niks helpt!
 
Laatst bewerkt:
Kan ik dit probleem ook voorleggen in een computer winkel??
 
Hoi,

Ja hoor dat kan maar dat ga je betalen en het zijn twee verschillende spelen, en het zijn allemaal minimum eisen hoor die gegeven worden en daar voldoe je aan en niet meer dus zeker met 9500 is niet echt een gamer kaart en met de 9600 komt de voeding te kort .
waar is jou thuis als ik vragen mag?
 
Maar hoezo zou ik moeten betalen als ik alleen informatie vraag:D
 
Hoi,

Is een beetje ver weg anders hadden we wat kunnen regelen maar tussen echt en groningen zit denk geschat een kilometer of 290
 
oowja, haha dat is nog al wat ja maar als ik het probleem voor leg en vraag wat ik het beste kan doen???

Heb ook al gehoord dat windows 7 slechte driver heeft en miss is dat ook wel een oorzak, heb de nieuwste driver geinstalleerd naarja niks helpt:S
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zou je op de zelfde conclusie uitkomen tenminste daar ga ik van uit anders zit ik er flink naast.Maar ze zullen de pc eerst wel in de winkel willen hebben en dan gaan rekenen maar als je er vaker komt misschien valt het dan mee.
 
Als je maar netjes en beleefd blijft dan bereik je een hele hoop(y)

Maar even op het probleem terug tekomen, Het begon goed speelde wat potjes achter elkaar maar toen liep die vast dacht ohh dat gebeurd wel es een keertje.
En toen kwam eht steeds vaker voor en nu speel ik 5 a 10 minuutjes komt zwart scherm en mijn muis tevoorschijnd
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

We kunnen weer overnieuw beginnen maar ik hou het op de gemelde voeding en/of videokaart dus ga morgen naar pc winkel en leg je probleem voor met de pc gegevens van je en luister wat hun verwachten dat het zou kunnen zijn kan je altijd hier nog op terug komen.
 
Tja, het word dan niet eerder dan het weekend of miss nog later heb stage dus ja ben meestal pas tegen 17:00 thuis en dan zijn de winkels ook dicht
 
De resolutie van het spel moet even groot zijn als die van het scherm. Daardoor krijg je een Black Screen als dit niet zo is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan