Probleem met IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanderFR

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2005
Beste mensen!

Ik heb een probleem met mijn IE.
Als ik hem opstart is er niks aan de hand, maar na enige tijd krijg ik een scherm met: "Deze bewerking is afgesloten" met daaronder alleen de knoppen Verzenden, en Niet Verzenden

Ik heb IEfix al gebruikt maar dat heeft bij mij niet geholpen.
Ik heb ook geprobeerd om IE in zijn geheel opnieuw te instaleren!

Kan iemand mij misschien helpen want ik ben echt radeloos!

Bij voorbaat dank,

Sander

Maar is het niet mogelijk om IE opnieuw te instaleren? het lijkt me dat dan mijn problemen zijn opgelost??

Anders moet ik toch maar overstappen op Firefox :)

euh, ik denk dat je IE beschadigd is, wat je kan doen is je windows cd erin doen en herstellen... maar firefox is veel veel veel veiliger dan IE:) eventueel kan ik je het bewijzen:P

dominiqu3 zei:
euh, ik denk dat je IE beschadigd is, wat je kan doen is je windows cd erin doen en herstellen... maar firefox is veel veel veel veiliger dan IE:) eventueel kan ik je het bewijzen:P

Nou vooruit dan geloof ik je maar, ga ik nu Firefox instaleren.

En dat bewijzen hoeft niet hoor

Bedankt voor je hulp!

nog wat kleine tips:)

Met firefox kan je tabbed browsen, doe je ctrl+t en er opent een nieuw tabblad, ideaal zodat je niet veel vensters open hebt, je kan ook je bookmarks importeren vanuit IE enzo:) best ideaal:) en Firefox die gaat net iets anders om met fouten op webpagina's (strenger) dat kan een nadeel zijn, maar ook juist een voordeel, want adaware programmatjes gebruiken dat minder strenge van IE om de zooi op je computer te installeren:)

Heb het inmiddels geinstaleerd en het werkt goed!

Nogmaals bedankt voor je hulp! :thumb:

geen dank daar zijn wij voor!:D
klik je nog even dat de vraag is opgelost rechts onderin?:)

dominiqu3 zei:
geen dank daar zijn wij voor!:D
klik je nog even dat de vraag is opgelost rechts onderin?:)

Nou als jullie er toch voorzijn heb ik een nieuwe vraag!

Ik surf nu met firefox en dat bevalt me wel! alleen de meldingen van Internet explorer ( In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten ) gaan gewoon door? dit stoort me een beetje :rolleyes: .. Dus weet je misschien ook nog hoe ik dit kan oplossen?

:thumb:

join de chat even zitten veel mensen met allemaal wel wat kennis misschien kunnen we het dan gezamelijk oplossen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan