probleem met installeren wlm 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

turtle

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Kan iemand mij helpen met 'n probleem en dat is het volgende:

Ik heb wlm versie 2008 erop staan maar ik wil de nieuwe versie dus wlm 2009 en tot nu toe toe heb ik altijd gewoon de messengers kunnen installeren maar nu wil ik installeren via de Windows live installer en dat gaat ie ook doen maar als ie op 100 procent staat dan gaat ie alles weer terug draaien.

Ik heb 1 laptop met Windows Vista daar gaat het niet op,
Ik heb 1 laptop met Windows XP daar draait ie het ook terug.
En ik heb een desktop pc draaiend op Windows XP en daar draait ie ook alles weer terug.

Nu moet ik erbij vertellen dat ik de oude messenger er niet heb afgehaald omdat ik dat nog nooit heb hoeven doen en nu durf ik het er niet af te halen omdat ik dan bang ben dat ik er dan helemaal niets meer op krijg.

Ik heb er verder nog nergens iets over kunnen lezen en ik hoop niet dat ik dan de enige ben met dit probleem.

Dus ik hoor het graag als iemand mij hiermee kan helpen om het op te lossen!!!!!!!!!

Alvast bedankt voor de reakties die hoop ik gaan komen.

groeten Thea :confused:

Wat bedoel je met: Draaidmie terug?
Ik snap dat trugdraaien niet...?

Er staat dan bij die groene balk van het installeren wat ie aan het installeren is en als ie dan bij 100 % is dan komt er te staan dat ie alles weer terug gaat draaien en dan zie ik de groene balk weer naar het begin lopen en staat er boven dat ie messenger weer terug draait en fotogalerij en dan komt het weer op 0 % uit dus weer bij het begin en zet ie versie 2008 er gewoon weer op.

Sorry als het niet zo duidelijk is maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen

dus als ik het goed begrijp, gaat ie bijv naar 88%>>90%>>98%>>100%>>97%>>83%>> Etc?

Voorbeeld hé...

dat is wel heel erg vreemd... Schrijft ie ook op wát ie aan het doen is?
In het mapje waar je hem ZOU hebben geÏnstalleert, kun je daar nog iets in vinden?

Ow, ik zie nu pas dat er vista en op een andere xp op staat... sorry, had niet goed gelezen...

haha, ik heb niet zo heel veel verstand van computers nou ja wel redelijk maar niet van waar bestanden enzo worden neer gezet

ik ga het wel weer even proberen met de installer en kijken wat er komt te staan en de foutcodes die erna komen te staan doorgeven.

hij is nu weer aan het terug draaien en ik heb niet kunnen ontdekken waar ie het installeert
en ik schrijf zo de foutcode even op als ie klaar is met terug draaien.

ik zag eerst een dialoogvenster dat ie de installer ging installeren en dat doet ie in 'n tijdelijke map en dat is het enige wat ik heb gezien.

Bij messenger staat aborted: 0x80004004
Bij mail staat hetzelfde als bij messenger
Bij foto gallery staat 'n heel verhaal, Er is tijdens de poging om het bestand te lezen een netwerkfout opgetreden: C:\Windows\Installer\Photolibrary.msi
Sluit alle andere openstaande programma's en probeer het opnieuw. Waarschijnlijk verstoort een ander programma de werking van het installatie programma. hr:0x80070643

Ik heb zeker de legale versie en dat is op alle 3 de computers.

Zou je eens een screenshot kunnen maken van tijdens de foutmelding?

Klinkt raar maar heb geen idee hoe ik dat moet doen zo'n printshot maken.
Maar als ie weer terug is gedraaid naar 0% dan krijg je te zien wat ik heb opgeschreven hierboven en normaal als ie het wel doet dan zie je hetzelfde scherm maar dan zou er staan volgens mij dat het met succes is gedownload en dan groene v-tjes voor messenger, mail en photo gallery en nu staan er rode kruisjes voor messenger,mail en photo gallery en dan die foutcodes.

Het heeft weer even geduurd voordat ik hier weer wat schreef maar ik heb nu Windows Live Messenger 2009 erop staan sinds 'n half uurtje.
Ik heb weer verder zitten spitten en heb uiteindelijk het juiste antwoord gevonden en dat is het volgende:
Windows install.Cleanup geinstalleerd en alle Windows Live dingen verwijderd en ben toen weer gaan proberen om Messenger te installeren en ja hoor gelukt dus.
Nu kan ik het ook op mijn 2 andere computers proberen maar heb goede hoop dat het daar ook gaat lukken.

Heel erg bedankt voor het meedenken en voor de hulp.

groeten Thea :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan