probleem met internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
288
Hallo,

Ik heb een vraag voor een vriendin van me. Zij kan geen internetverbinding maken en krijgt steeds de fout 678, ik wil haar graag helpen maar weet niet hoe. Zij heeft geen netwerk, gebruikt de pc alleen zelf. Kan iemand mij helpen wat ik moet doen voor haar??


Groetjes RiaFaasse
 
Zou je ons wat meer informatie willen geven?
Wil ze draadloos verbinding maken of met een kabel?
Welk besturing systeem?
En wat heb je al geprobeerd om het te verhelpen?

Edit even snel gegoogled
Support van Microsoft
 
Hallo,

Zij heeft Windows xp en op een modem van Ziggo. Ik heb haar outlook eraf laten halen en er opnieuws opgezet, dan doet hij het 2x en kan ze weer niets meer verzenden. Hetzelfde heeft ze met internet. Ik heb het gevoel dat ze met een netwerk zit, er zitten wel een anderen aan haar pc te rommelen, maar ik heb toen alles ingesteld op 1 persoon.
Iedere keer krijgt ze te lezen op outlook socketfout 160 en dan wordt haar standaardverbinden gevraagd, maar dat werkt allemaal niet. Op internet krijgt ze na 2 keer te hebben gebruikt. De fout 678. Heb haar de netwerkadapter opnieuw laten doen bij apparaatbeheer, maar die was ook goed. En ik weet het niet meer. HELP!!!!!

Gr. Ria
Zou je ons wat meer informatie willen geven?
Wil ze draadloos verbinding maken of met een kabel?
Welk besturing systeem?
En wat heb je al geprobeerd om het te verhelpen?

Edit even snel gegoogled
Support van Microsoft
 
Hallo,

Bedankt voor de moeite, heb het geprobeerd, maar helaas!!Een heel fijn weekend,\Groetjes Ria
Hallo,

Zij heeft Windows xp en op een modem van Ziggo. Ik heb haar outlook eraf laten halen en er opnieuws opgezet, dan doet hij het 2x en kan ze weer niets meer verzenden. Hetzelfde heeft ze met internet. Ik heb het gevoel dat ze met een netwerk zit, er zitten wel een anderen aan haar pc te rommelen, maar ik heb toen alles ingesteld op 1 persoon.
Iedere keer krijgt ze te lezen op outlook socketfout 160 en dan wordt haar standaardverbinden gevraagd, maar dat werkt allemaal niet. Op internet krijgt ze na 2 keer te hebben gebruikt. De fout 678. Heb haar de netwerkadapter opnieuw laten doen bij apparaatbeheer, maar die was ook goed. En ik weet het niet meer. HELP!!!!!

Gr. Ria
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan