tonissteiner
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 sep 2008
Wie heeft dit probleem ook al gehad? Ik werk met Microsoft Office Professional Plus 2010. In een document worden heel wat objecten gebruikt. Dit zijn "Option Button" en "Group Box". Zo heb ik er meer dan 100. Het probleem is nu dat deze objecten plots verschuiven. Het is een vrij lang document en de eerste regels val eigenlijk niet op maar eens ik aan rij 300 zit is het al heel wat en hoe verder in het document hoe meer deze opschuiven.
Weet iemand hier een oplossing voor? Heb al verschillende instelling geprobeerd.
Een oplossing zou zijn om een code te gebruiken waarmee ik de objecten positioneer, bijvoorbeeld:
Het zal een enorme job zijn al deze objecten zo te gaan definieren.
Weet er iemandeen code om de positie van alle objecten op te vragen en deze dan te gaan gebruiken in een soort positioneercode?
of een ander oplossing?
Weet iemand hier een oplossing voor? Heb al verschillende instelling geprobeerd.
Een oplossing zou zijn om een code te gebruiken waarmee ik de objecten positioneer, bijvoorbeeld:
Code:
ActiveSheet.Shapes("Check Box 1").Top = ActiveWorkbook.Names("Sectie1").RefersToRange.Cells(1, 1).Top + 40
ActiveSheet.Shapes("Check Box 1").Left = ActiveSheet.Cells(3, 4).Left
Het zal een enorme job zijn al deze objecten zo te gaan definieren.
Weet er iemandeen code om de positie van alle objecten op te vragen en deze dan te gaan gebruiken in een soort positioneercode?
of een ander oplossing?