Probleem met spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickMetProbleem

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo iedereen! Ik weet trouwens niet of dit op het goede forum is maar dat merk ik vanzelf.
Ik heb dus het volgende probleem, Ik begon 2 weken geleden met War Thunder, goed verlopen nu sinds maandag/dinsdag begint het steeds meer te ouwehoeren, Het begon met af en toe crashen, En nu nadat ik inlog crasht ie gelijk weer met foutcode 81110010 , Gaat dus over DirectX, Sinds vandaag Black ops 1 op PC opnieuw geinstalleerd om DirectX weer op gang te krijgen, Toen kon ik lekker zonder probleem War Thunder spelen maar opeens gebeurde weer hetzelfde en ben ik nu dus weer terug bij af, Foutcode is dus 81110010 en heeft te maken met VertexShader, eerst was het ShaderResource...nogwat, War Thunder opnieuw geinstalleerd en nu is de code VertexShaders..nogwat. Ook het spel PlanetSide 2 doet het al niet meer, alle andere spellen doen het nog wel, Ik heb dus begrepen dat DirectX11 niet zo simpel opnieuw geinstalleerd kan worden. Dus zit ik met een probleem..
Suggesties?
Directx9c of DirectX10 downloaden? of ligt het helemaal niet aan DirectX, Iedergeval hoor ik het graag!

Bedankt, Nick

*EDIT* Ook settings veranderen werkt niet, Zet ik hem op minimum settings krijg ik fout code 81110006 dusja

Laatst bewerkt:
Als het om vertex shaders gaat enzovoorts, zou ik de laatste videodrivers maar eens installeren.
Dx11 kan afzonderlijk geinstalleerd worden, maar moet wel worden ondersteund door je videokaart.

Vriend van me (die aardig wat van computers weet) Heb me aangeraden om eerst DirectX9c te installeren en dan up te graden naar DirectX11

Wat er ook elke keer staat met andere spellen is dat ie op een zwart scherm springt, En dan automatisch naar mn bureaublad gaat, Dan staat er beeldschermbestuurringssysteem werkt niet meer en is herstelt.. Dit had ik 2 jaar geleden ook en toen lag het aan mn video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan