deze week mijn PC leeggemaakt en opnieuw geïnstalleerd,
daardoor waren de namen van de partities wat veranderd en die wilde ik herstellen,
Bij een schijf ging dat prima maar bij mijn belangrijkste schijf heb ik even te snel geklikt en was de schijf ineens weg ,
Ik kon hem wel weer terughalen maar als ik nu op openen klik zegt hij,
de schijf in station f is niet geformatteerd , wilt u die nu formatteren.
dat wil ik natuurlijk niet want daar staan ( zweet zweet.....) al mijn belangrijke gegevens op , van de laatste 10 jaar plus ( 600 GB .. mijn levens werk aan muziek) ..
systeem herstel werkt niet omdat dit station is uitgesloten .....
Kan ik de gegevens nog terug krijgen....
In computerbeheer staat bij F : partitie/ standaard / bestandsysteem vak is leeg/status in orde /percentage vrij 100% ... vooral dat laatste maakt mij erg ongerust,
Windows XP
hoop dat iemand me kan helpen
mijn groet dank
daardoor waren de namen van de partities wat veranderd en die wilde ik herstellen,
Bij een schijf ging dat prima maar bij mijn belangrijkste schijf heb ik even te snel geklikt en was de schijf ineens weg ,
Ik kon hem wel weer terughalen maar als ik nu op openen klik zegt hij,
de schijf in station f is niet geformatteerd , wilt u die nu formatteren.
dat wil ik natuurlijk niet want daar staan ( zweet zweet.....) al mijn belangrijke gegevens op , van de laatste 10 jaar plus ( 600 GB .. mijn levens werk aan muziek) ..
systeem herstel werkt niet omdat dit station is uitgesloten .....
Kan ik de gegevens nog terug krijgen....
In computerbeheer staat bij F : partitie/ standaard / bestandsysteem vak is leeg/status in orde /percentage vrij 100% ... vooral dat laatste maakt mij erg ongerust,
Windows XP
hoop dat iemand me kan helpen
mijn groet dank