Probleem met string collection settings

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hey,

Ik heb een setting van type system.collections.specialized.stringCollection voor het opslaan van een array strings. Als ik echter bij het afsluiten van mn app daar een array in probeer te proppen gebeurt er nix en worden de opdrachten die na mn toekening staan in die sub niet meer uitgevoerd. Ik krijch echter geen fout en mn app blijft niet vasthangen. Gelijkaardig probleem bij opstarten, dat gebeurt wel, maar een aantal dingen worden niet uitgevoerd als ik de waarden uit die sting collection probeer op te halen.

Iemand een idee wat ik mischien verkeerd kan doen? :)

Cheers
BN

Hey,

Ik heb een setting van type system.collections.specialized.stringCollection voor het opslaan van een array strings. Als ik echter bij het afsluiten van mn app daar een array in probeer te proppen gebeurt er nix en worden de opdrachten die na mn toekening staan in die sub niet meer uitgevoerd. Ik krijch echter geen fout en mn app blijft niet vasthangen. Gelijkaardig probleem bij opstarten, dat gebeurt wel, maar een aantal dingen worden niet uitgevoerd als ik de waarden uit die sting collection probeer op te halen.

Iemand een idee wat ik mischien verkeerd kan doen? :)

Cheers
BN

Als je iets in een StringCollection op wilt slaan moet er minimaal 1 string in staan...

Ja, idd, in dit geval zijn het er meer dan 0, dus is het geen issue.

lol? dat is ook wel lame >_>
als dat echt zo is zakt mn aanzien voor .net 2.0 een beetje moet ik zeggen...

In elk geval bedankt voor de hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan