Probleem met Trema op het toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijs27

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik Trema probleem op mijn toetsenbord.
Als ik een Trema boven de e wil plaatsen of een koma s wil doen, lukt dit vreemd genoeg niet meer zoals het zou moeten!

Zie hier onder:

""e koma''s

Dit is wat ik dan dus krijg!

Het volgende heb ik inmiddels al geprobeerd zonder succes:

-toetsenbord staat gewoon op Engelstalig
-Alt+Shift combinaties werken niet
-Malware en virusscanner geen oplossing
-bestandstcontrole ook geen resultaat

Weet iemand wat dit probleem is en hoe dit is op te lossen?

Ik hoor graag van jullie!

Ik heb het ingesteld net zoals op je afbeelding, maar het probleem blijft bestaan.

Ben er ook achter gekomen dat visuele toetsenbord ook niet meer opend.

Laatst bewerkt:
Koppel even alles los heb je usb of iets anders. Zet computer uit. Start opnieuw op en sluit alles weer aan. :confused:

Het probleem heb ik sinds afgelopen zondag (denk ik). In de tussentijd is de pc een aantal keer uit geweest en opnieuw opgestart (i.v.m. virusscan). De usb van het toetsenbord is er nog niet uit geweest. Ga het toch straks opnieuw proberen en de pc opnieuw opstarten.

Ik heb ondertussen een ander toetsenbord aan een andere usb-poort geprobeerd te hangen, maar ook dit mocht niet baten.

Laatst bewerkt:
@manamana

Ik heb het toestenbord bij apparaatbeheer verwijderd, de pc opnieuw opnieuw opgestart en het toetsenbord weer aangesloten op usb-poort.
Dit werkt ook niet! :confused:

Grappige is wel dat in de zoekbalk bij "Windows Start" het trema probleem helemaal niet bestaat! In internet, office of outlook is het probleem er dus nog steeds.

@WindowsGeeks

Een nieuw account aanmaken? Is een idee wat ik heus wil proberen, maar wel een hoop gedoe met bestanden en instellingen/programma's enz.
Ik kan dan net zo goed Windows opnieuw installeren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan