Probleem met ver sie 5.x.x van ZoneAlarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Hoi,

Vanmorgen heb ik de update van ZoneAlarm binnen gehaald en opgestart.

Tot mijn verbijstering is mijn systeem na het opstarten ZEER traag. [CTRL ALT DEL] lijkt niet meer te werken, programma's reageren niet op afsluiten en ook kan ik mijn computer alleen nog maar met een harde reset weer aan de gang krijgen. Na een systeem herstel is ZoneAlarm niet meer aan de gang te krijgen. Gebruik nu (hopelijk tijdelijk) de ingebouwde firewall van XP en alles werkt weer m.u.v. ZoneAlarm

Is dit een bekend probleem? Zo ja heeft iemand dan al een oplossing?

Ik heb een geregistreerde key die nog anderhalf jaar geldig is.

Help....

Dutch

Zone alarm vind ik maar 10 keer niets, de ingebouwde firewal gebruik ik al HEEL lang en nooit problemen gehad

Geplaatst door XXlerator
Zone alarm vind ik maar 10 keer niets

Dit beweer je vandaag al voor de tweede keer, maar weer geef je geen enkel argument.

Persoonlijk ben ik buitengewoon tevreden over ZoneAlarm Pro 4.5.538, waarmee ik op eenvoudige wijze exact in de gaten kan houden welk inkomend en uitgaand verkeer plaatsvindt.

Die in XP ingebouwde firewall zou ik nooit gebruiken, omdat die alleen het inkomende en niet het uitgaande verkeer controleert.

Ook ik had vanmorgen de nieuwe versie geïnstalleerd en werd opeens overspoeld met mailtjes met virussen, veel meer dan voorheen, die bovendien niet, en dat is erger, door Norton werden onderschept.
Daarom heb ik ook maar de oude versie opnieuw geïnstalleerd, nooit problemen gehad, en toen dacht laat ik hier eens kijken of er meer problemen bekend zijn over de nieuwe versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan