probleem met verwijderen 7-zip

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin59

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2005
Berichten
56
hoi helpers
ik heb een software die ik zomaar binnen heb ,maar ik kan hem ook niet verwijderen in mijn config ,wat moet ik doen ?
groete martin
 
Allereerst misschien wat meer informatie geven? Software is een erg ruim begrip: kan varieren van een goed en keurig programma tot en met één of ander naar virus.
 
Laatst bewerkt:
verwijderen

het software progje heet 7-zip 3.13 e n staat bij mij software in config maar kan het verder nergens vinden ik kan het ook niet openen, en ook niet verwijderen dus wil ik het van mijn pc . Maar hoe?
 
Hoi,

Heb je 7-Zip geinstalleerd gehad en daarna weer verwijderd via Configuratiescherm/Software?
OS WinXP?
Het kan zijn dat er via Start/Uitvoeren/msconfig/tablad opstarten nog iets zichtbaar is van "resten" van het programma.
Deze kun je handmatig zoeken in het register en verwijderen maar dat is niet geheel zonder risico als je niet over voldoende kennis van het register beschikt.
Je kunt ook een register cleaner downloaden en proberen hiermee de overbodige registervermeldingen te verwijderen.
CCleaner schoont je register ook op, even "googelen"

Suc6.
 
Ik sluit mij aan bij wat Funzip schrijft.
Er is echter mogelijk nog een weggetje dat naar Rome leidt...............

Installeer het progje nogmaals en zorg ervoor dat 't precies op dezelfde plek wordt geïntalleerd als waar het stond. Ik weet niet of de tool gebruikt maakt van een de-installer, maar als dat zo is, dan kun je na installatie en een hernieuwde Windowsstart nogmaals middels Configuratiescherm -> Software, proberen het progje op de juiste / correcte manier te verwijderen.

Lukt dat nog steeds niet (helemaal) of zit er geen de-installer bij het progje dat kun je in ieder geval Windows starten in de veilige modus en dan tool de resten verwijderen. Dit lukt in 90% (?) van de gevallen altijd.

Daarna een tool als Ccleaner naar je hdd laten kijken en als nóg niet alles weg is, dan kun je overwegen om in het register te laten zoeken naar de woorden 7-zip. Alle sleutels die het register dan vindt (alléén met de woordcombinatie 7-zip erin, kun je dan veilig verwijderen.

Dan moet de tool weg zijn.
 
Laatst bewerkt:
als ik via start naar het configuratischerm ga,en ik ga dan naar de optie software dan krijg ik een lijst met software daar staat het progje 7 zip bovenaan dan kan het je progje wijzigen of verwijderen dat laaste lukt dus niet.Daarom jullie hulp . Of ik snap het nog nier erg:eek:
groete Martin
 
Laatst bewerkt:
als ik via start naar het configuratischerm ga,en ik ga dan naar de optie software dan krijg ik een lijst met software daar staat het progje 7 zip bovenaan dan kan het je progje wijzigen of verwijderen dat laaste lukt dus niet.

Klopt, dat is je probleem, maar héb je het weer opnieuw helemaal geïnstalleerd (zoals ik adviseerde)?
 
Ik heb het progje opnieuw gedownload en er weer opgezet.En nu kon ik het verwijderen.
Bedankt voor jullie hulp! Dus dit is ook weer opgelost, bedankt
Groete Martin:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan