probleem NVIDIA nForce Networking Controller?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DylanG

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Beste helpmij.nl-forumers,

Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is het te vragen maar aangezien ik door dit probleem geen internet heb dacht ik dat dit het juiste subforum was. Mocht dit op de verkeerde plek staan, excuses en graag verplaatsen.

Sinds een paar dagen is mijn laptop ontzettend traag, ik wist niet zeker of het aan mijn laptop of aan het internet lag, maar als ik bv. van Google naar Youtube ging duurde het zeker 2min. te laden en normaal is dit 5 sec. Sinds vandaag heb ik helemaal geen internet meer op mijn laptop (dit is mijn broer's computer, met kabel), en op mijn laptop kreeg ik de volgende foutmelding:

Er is mogelijk een probleem met een van de netwerkadapters van deze computer.
"Er zijn problemen met het stuurprogramma of de netwerkadapter 'NVIDIA nForce Networking Controller'

Ik las op een site dat ik gewoon mijn drivers moet updaten, maar aangezien ik zelf nu geen internet heb kan ik niet automatisch naar de juiste drivers zoeken, en de NVIDIA site is onduidelijk voor mij, ik heb geen flauw idee welk "Product Serie" ik heb, hier de gegevens van mijn laptop:

Fabrikant: Fujitsu Siemens
Systeemmodel: AMILO Xa 2528
Processor: AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-60 ~2.0Ghz
Geheugen: 3G

Ik heb geen flauw idee wat het probleem is maar moet vandaag zeker nog internet hebben op mijn laptop om belangrijke dingen voor school te maken,

Alvast hartelijk bedankt voor de hulp.

zet pc wizard op je laptop en kijk welke videokaart je hebt dit gegeven hebben wij nodig

Videokaart is nVidia GeForce 8600M GS, sorry dat ik dit er niet bij vermeldde.

Ik zie mijn draadloze router ook niet meer in de lijst staan trouwens en op mijn zusje´s PC ook niet..kan het ook een probleem met de router zijn?

BVD

Bedankt voor de hulp tot nu toe,

Ik kreeg alleen een foutmelding als ik die driver probeer te installeren: "Het NVIDIA installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware."

:confused:

Enig idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan