Probleem RegCleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jodocus

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Ik gebruikte altijd het bekende RegCleaner. Nu heb ik dit programmaatje ook op mijn nieuwe computer geinstalleerd, echter vreemd genoeg wil hij niet starten.
Het pictogrammetje staat wel op het bureaublad en als je daar op klikt gebeurt er niets.

Eveneens vreemd is dat hij niet verschijnt in "Programma's" onder het startmenu.

Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem.

Op mijn vorige computer heb ik hier nooit problemen mee gehad, draaide eveneens onder XP prof NL.

Vraag: Wie herkend dit probleem en weet daar een oplossing voor.

Is dat die RegCleaner 4.3 by Joeni huppeldepup?
Even zien dat we over de juiste spreken he;)

James:)

Ik zou het programma even verwijderen en opnieuw installeren.
Verwijderen gaat niet via Configuratiescherm > Software.
En omdat je het blijkbaar ook niet via je Startmenu kunt doen, doe je het zó:
Ga in Verkenner naar de map Program Files > RegCleaner en klik op Uninstall.exe.
Verwijder daarna ook de map Program Files > RegCleaner als die nog aanwezig is.
Start vervolgens even opnieuw op en installeer het programma nogmaals.

Guus.

Laatst bewerkt:
Hmmm... de site ondersteunt dat programma niet meer. Is een oude versie en ze zijn nu, raad eens, commercieel gegaan. Ik vond wel dit:
RegCleaner 4.3.x doesn't work with dual-cpu systems or systems with HyperThreading cpu (such as P4).
Kan het dat je 1 van die 2 hebt?

"Eveneens vreemd is dat hij niet verschijnt in "Programma's" onder het startmenu"
Bij mij ook niet, maar vind ik geen probleem aangezien ik start vanaf het icoon/bureaublad.

Geplaatst door James007
Hmmm... de site ondersteunt dat programma niet meer. Is een oude versie en ze zijn nu, raad eens, commercieel gegaan.
Dan gaat het waarschijnlijk over een ander programma dat zowel onder de naam RegCleaner als RegSupreme bekend staat. Dat is ook geen gratis programma.
Het programma dat je moet hebben staat hier.

Guus.

Opnieuw installeren hielp helaas niet. De CPU is een P3.4 model 550, met inderdaad HyperThreading.

Als ik het dus goed begrijp kan ik RegCleaner niet meer gebruiken. Weten jullie een goed alternatief hiervoor, liefst met een NL interface.

Geplaatst door gezina
Eveneens vreemd is dat hij niet verschijnt in "Programma's" onder het startmenu
Dat is in dit geval normaal, al had de programmeur dat wat netter kunnen doen door die mogelijkheid wel te bieden.
Als het goed is heb je de Uninstall-mogelijkheid wel gewoon via je Startmenu - zie bijlage.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door James007
de site ondersteunt dat programma niet meer.
@ James: Welke site is dat dan? Als je de site van Macecraft (http://www.jv16.org/) bedoelt, dan is dat de verkeerde
Op de site van MajorGeeks (http://www.majorgeeks.com/download460.html) lees ik ook niets over problemen met hyperthreading.

@ Jodocus: Ik zou toch even naar MajorGeeks gaan en daar RegCleaner 4.3.0.780 downloaden.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
@ James: Welke site is dat dan? Als je de site van Macecraft (http://www.jv16.org/) bedoelt, dan is dat de verkeerde
Is wel de juiste, maar het is een oud programma van hen. Nu hebben ze dat geupdate en er nog wat andere tools bijgestoken en het resultaat is... shareware! BAH...

Klik hier

Hu??? Hoe kom je daar nu bij?

Als de betaalde versie het niet ondersteund, de gratis versie zeker niet. Volgens mij bestaat er trouwens van dat programma geen betaalde versie. In het programma is er een linkje naar de homepage en dat is www.jv16.org .
Het versienummer (4.3) klopt, dus ik kan niet aannemen dat het over een andere versie zou gaan.

Geplaatst door James007
In het programma is er een linkje naar de homepage en dat is www.jv16.org .
Het is verwarrend. Op die site is RegCleaner helemaal niet vinden, maar alleen RegSupreme, wat een zelfde soort programma is en ook gebaseerd op RegCleaner, maar niet gratis.
Op weer andere sites worden RegSupreme en RegCleaner dan ook nog door elkaar gehaald (zie hier bijvoorbeeld).
Het is dus heel goed mogelijk dat iemand die naar RegCleaner zoekt uiteindelijk RegSupreme op zijn computer zet.
Vandaar mijn advies om RegCleaner 4.3.0.780 van Majorgeeks te downloaden.
Dit om er zeker van te zijn dat we het over het juiste programma hebben.

Guus.

De download bestaat nog wel (downloadsites), de support voor dat prog niet meer. Maar whatever, ccleaner is the future.

En zo is het begonnen: http://www.macecraft.com/archive/
18.07.2003 - Information on jv16 PowerTools 1.4's release

The long development and testing process is now over, the jv16 PowerTools 1.4 is finally here.

This might, however, be a sad news for some of you, since from now on the jv16 PowerTools is no longer freeware. The decision to convert it to a commercial product wasn't easy for the program's original author, Jouni Vuorio. He has been working in the field of freeware system maintenance tools from the age of 17, now at the age of 21 he had to made the call. The biggest actual change will be in the quality of the software.

Also, as a thanks from Jouni all the people who have helped him with the development of jv16 PowerTools 1.4 have received a personal license for free. http://www.macecraft.com/news/5/

jv16 PowerTools is dus de betaalde uitgebreide opvolger van Regcleaner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan