Probleem TM1 setup.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RemyValkenburg

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2011
Beste mensen,

tijdens de updateinstallatie van TM1 krijg ik de volgende melding:
The TM1 setup cannot find the correct version of TM1 installed on your computer to upgrade. You must have TM1 9.4.1. installed to proceed" [peculiar, as 9.4.1 must have been installed to get this far].

Dit is de eerste keer dat ik een nieuwe TM1 client installeer op Windows 7.

Iemand enig idee om dit op te lossen?
Met vriendelijke groet,

Remy Valkenburg

Zoals ik het begrijp uit je bericht, probeer je een update uit te voeren, zelf geef je aan geen eerdere TM1 geïnstalleerd te hebben. Wat je zal moeten doen is TM1 9.4.1 installeren, voordat je hierover een update uit kan voeren. (je kan je auto niet verbeteren, als je geen auto hebt ;) )

Ik heb ook nog even "gegoogled", zie dat het probleem vaker voorkomt.. maar nergens met een duidelijke oplossing.

Dennis,

die heb ik al geinstalleerd maar zodra ik de update wil uitvoeren geeft deze de melding

Mvg

Opnieuw installeren zou in veel gevallen problemen met software oplossen, is het anders niet mogelijk om het eindbestand te installeren?
Dus ergens op internet, de versie die je op dit moment hebt, word geupdate naar de volgende versie, om deze volledig in 1x te downloaden + installeren?

Ik heb deze overnieuw geinstalleerd, maar er word helaas geen compleet nieuw installatiebestand gebruikt in ons bedrijf.

Het probleem ontstaat niet zodra ik deze in een oudere versie van Windows installeer, dus ik denk dat er ergens een "bug" zit...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan