Probleem TomTom nokia n73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het beter met een kaartlezer dan met massaopslag via de usb kabel ?
Of versie 650.1111 zoals je eerder melde,zou je die een keer kunnen aanbieden?

Laatst bewerkt:
Ik zou de kaart lezer nemen, wanneer je met een geformateerde kaart begint en doe zoals ik hierboven heb beschreven met die 2 bestanden eropzetten moet het gewoonweg lukken ! En wat betreft kaart V650.1111 , deze is een oudere versie dan V660.1219 en met de V650 moet het ook gaan, want ik heb gisteren de twee bestanden nog op mijn kaart gezet en geinstalleerd, en het werkte. :)

Dan ga ik het nog een keer via een kaartlezer proberen,maar anders weet ik het echt niet meer hoor.
En wil je versie 650.1111 nog een keer op rapidshare zetten ?
bvd, Tom

Laatst bewerkt:
Hier de door jou gevraagde link :

http://rapidshare.link verwijderd !!

:thumb: ;)

ook deze link wordt over 24 uur verwijdert.:confused:

Als laatste redmiddel :
Ik heb een werkende TomTom Navigator 6 op mijn N80 staan en kan via een cardreader de benodigde 4 mappen van TT6 kopieeren en die dan hier plaatsen zodat je die op jouw kaart kan zetten. Je hoeft dan niets te installeren , alleen de 4 mappen met inhoud naar je kaart kopieeren en de map Benelux erop zetten, ?

Laatst bewerkt:
Ik heb de versie V650.1111geprobeerd,maar die werkt (waar ik al bang voor was) ook niet.
Langzamerhand begin er niet meer in te geloven dat ik het ooit nog werkend krijg.
Als laatste wil ik je laatste optie met jou mappen over te zetten proberen en anders weet ik het echt niet meer!

bvd,
Tom

Laatst bewerkt:
@ Tom Maat,

Deze heb ik getest op de N73 van een vriend.Volg de volgende stappen nauwkeurig !
Download het volgende .rar bestand.:

http://link verwijderd !!!l

1; na de download dit bestand op pc uitpakken met Winrar.
2; na het uitpakken zie je op je pc de map ttn.symbian_6.020.8300
3; open deze map op je pc, je ziet dan 4 mappen en een bestand "instal.bif "
4; kopieer alle 4 de mappen met inhoud en het bestand instal.bif naar je geh.kaart
5; kopieer de map Benelux V... die je eerder al had gedownload ook naar je geh.kaart
6; stop de geh.kaart in je gsm> zet het aan> open op je gsm je menu en ga naar het pictogram van TomTom Navigator 6
7; zie je in het menu van je gsm de pictogram van TT 6 niet, ga dan naar bestand beheer ( of heet het toepassing beheer ) open deze , je ziet dan onder Toepassings-download TomTom Navigator ,clik op opties en kies dan de optie installeren.

SUCCES ! :thumb:

Wanneer die TT 6 op je gsm wel opstart en zegt geen kaart/ kaart downloaden ? probeer dan de andere Benelux map.:confused:

Laatst bewerkt:
Hij doet eindelijk iets,maar hij zegt steeds dat ik geen bruikbare stem heb gekozen welke ik ook uit kies

Laatst bewerkt:
@ Tom Maat,

Gelukkig doet die iets, download dit bestand en pakt het uit. Je ziet nu een map VOICES genaamd, kopieer deze hele map met inhoud naar je geh.kaartje en als er op het scherm zoiets als ;de map VOICES bestaat al of bestaande map VOICES vervangen met nieuwe verschijnt ,clik je op ja. Deze map met voices bevat stemmen in meerdere talen , waarvan er 4 of 5 in het Nederlands.

Ik hoor het wel. :thumb:

Op deze link kan je zien welke mappen er op je TT 6 kunnen draaien;

http://www.pocketgpsworld.com/tomtom-map-versions.php#

Laatst bewerkt:
Goed om te horen dat die werkt.Kan je me een klein plezier doen en mij zeggen welke versie of build heeft deze TT6 heeft ?
Start TT6>volgende>toon versie , je ziet dan de app. versie en de build versie.
zie foto.

Bijlagen

• tomtom-versions builds.gif
    tomtom-versions builds.gif
    7,2 KB · Weergaven: 34
Ik zou de kaart lezer nemen, wanneer je met een geformateerde kaart begint en doe zoals ik hierboven heb beschreven met die 2 bestanden eropzetten moet het gewoonweg lukken ! En wat betreft kaart V650.1111 , deze is een oudere versie dan V660.1219 en met de V650 moet het ook gaan, want ik heb gisteren de twee bestanden nog op mijn kaart gezet en geinstalleerd, en het werkte. :)

Hallo Cia Ronaldo,

Ik heb vorige week een Nokia e50 (= symbian s60 v3) gekocht. Werkt jouw methode daar ook op om TT6 te installeren ?

Gr
Vlem

@ VLEM,

Volgens mij heeft de Nokia E50 ook Symbian OS 9.1 als bestuuringssysteem net als op de N73,N80,N93 etc, met andere woorden ,JA !
Zoals eerder besproken , TT 6 .sis file met de 4 mappen ( en de kaart Benelux ) op je geh.kaart copieeren en .sis installeren. Of op de 2de manier, zoals Tom Maat het het heeft gedaan door alleen de bestanden van pc naar geh.kaart te copieeren.

Mocht je hulp nodig hebben .........;)

Laatst bewerkt:
Nou graag, ik heb de kaarten van west europa alleen niet dat handige sis bestandje :rolleyes:

Ik ben nu onderweg , zodra ik thuis ben zal ik de link en de 4 mappen plaatsen . Zal rond 18.00 uur worden .

@ Vlem;

TT 6:http://link verwijderd !

Map Voices: http://link verwijderd !

1; na de download dit bestand op pc uitpakken met Winrar.
2; na het uitpakken zie je op je pc de map ttn.symbian_6.020.8300
3; open deze map op je pc, je ziet dan 4 mappen en een bestand "instal.bif "
4; kopieer alle 4 de mappen met inhoud en het bestand instal.bif naar je geh.kaart
4a; Voices.rar uitpakken en de hele map Voices naar geh.kaart kopieeren
5; kopieer de map Benelux V... die je eerder al had gedownload ook naar je geh.kaart
6; stop de geh.kaart in je gsm> zet het aan> open op je gsm je menu en ga naar het pictogram van TomTom Navigator 6
7; zie je in het menu van je gsm de pictogram van TT 6 niet, ga dan naar bestand beheer ( of heet het toepassing beheer ) open deze , je ziet dan onder Toepassings-download TomTom Navigator ,clik op opties en kies dan de optie installeren.

Je hebt de kaarten van heel Europa al zei je , maar let er wel op dat de kaart/map die je gaat gebruiken wel de goede versie is ,n.l V650.xxx of versie V660.xxx. Zie deze link voor wlke kaarten bij welke versie TomTom passen/draaien.
http://www.pocketgpsworld.com/tomtom-map-versions.php#

Suc6, ik hoor het wel wanneer het gelukt is. ;)

p.s de 1ste en 2de link wordt binnen 24 uur verwijderd. :confused: :confused:

Laatst bewerkt:
Dit werkt super !!
Software geinstalleerd, alleen de w europe kaart die ik heb vraagt om activatie....
Kan je daar op een of andere manier doorheen klikken ?

Mijn e50 herkende wel meteen de software op de micro sd card en begon zelf te installeren, echt super !!

Laatst bewerkt:
Aankoop Nokia N73

Ik wil binnenkort de N73 aankopen
Daar wil ik TT op zetten ( niet legaal )
Welke TomTom heb ik daar voor nodig en hoe moet ik deze installeren
Ik ga binnenkort op vakantie naar Duitsland,Frankrijk,Oostenrijk,Zwitserland en Italie dus zou TomTom zeer handig zijn.

Ik heb nu een 6680 met TT ( appversie 5.2 (443) GPS stuurprogr v1.20 en Benelux-F map
v571 )maar ik denk niet dat deze werkt met de N73 ( zou wel makkelijk zijn )
Graag enige hulp hierbij zodat ik nu alvast kan zoeken naar de juiste versie en deze alleen nog maar hoef te installeren als ik de telefoon heb gekocht
Alvast bedankt voor de hulp

@ Sanne 1993

Je kan via de link hierboven ( een paar post hierboven ) zien welke kaart met welke TomTom versie draaid. Voor de N73 heb je TT 6 nodig , de kaart die je op je 6680 heb kan je gebruiken voor TT 6.
En op de vraag hoe je die moet installeren :o heb je dat nog niet gelezen?? staat in deze thread toch duidelijk beschreven!

p.s Je kan proberen om de mappen van TT5 ( E/Voices,E/TomTom en nog een paar weet niet welke naam uit mijn hoofd ) en de map in e/system/apps/TomTom 5 en het bestand in e/system/install/TomTom 5 van je Nokia 6680 naar je N73 te kopieeren , heb gelezen dat het soms werkt. Wie niet waagt........wint.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan