[Probleem] Vastlopers

Status
Niet open voor verdere reacties.

markje2k3

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2012
Beste mensen,

Mijn naam is Mark en ik zit met een probleem die ik zo niet 1,2,3 lijk te kunnen oplossen. Mijn computers bevriest, op het oog, op willekeurige momenten. De computer is dan compleet non-reactief en de enige remedie is dan een reboot. Eerst dacht ik dat het wellicht met mijn browser te maken zou kunnen hebben 'IE laatste versie' dus ben ik Mozilla Firefox gaan gebruiken, maar daar kwam het ook bij voor. Ben via MSconfig gaan kijken of er nog programmas draaiden die wellicht iets zouden kunnen doen, maar heb niks kunnen vinden. De temperaturen zijn voor zover ik weet (speedfan) ook in orde en ik heb echt geen flauw idee wat het zou kunnen veroorzaken. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen (diagnose software of suggesties). Ik draai Windows 7 Ultima :)

Alvast hartelijk bedankt voor de geboden hulp!!!

Ik kan maar 3 dingen bedenken:
1) harde schijf niet meer consistent. Oudgebreide schijfcontrole laten draaien met alle opties, dat kan uren duren
(rechter muis klik op harde schijf, tweede tab, beide opties aanvinken, computer opnieuw opstarten)
2) virus/ trojaner/malware: laat eens de hele computer scannen en opschonen
3) beginnend hardware fout. Koop een busje perslucht (fotozaak), blokkeer de fans bij uitgeschakeld computer, en blaas hem buiten schoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan