Ik heb een probleem met het ontvangen en verzenden van emails. De ene knop bij windows live mail wil niet werken, het zijn mijn gebruiksnaam en wachtwoord vragen maar 0x800CCC90 fout zal verschijnen.
Dit probleem is eerder nieuw op mijn computer sinds gisteren, extra info:
serverfout :0x800CCC90
reactie van server: -ERR invalid username/password
server: "in.telenet.be"
windows live mail fout id: 0x800CCC92
Poort: POP3
...
Dit kan alleen niet,want ik heb online op telenet mijn pass en username nagekeken. Ik gebruik wel geen windows mail account, maar pandora.
Ik heb al veel websites geraadpleegd naar een oplossing en hier volgen enkele oplossing die ik niet snap of niet werken:
1.Meerdere accounts of alliasen (Ik heb er maar één dus kan het niet zijn)
2.antivirus uitgeschakeld voor even, maar hielp niet (ik gebruik norton 360 premier edition)
3.heb iets geprobeerd met cmd "telnet 110" maar werkte niet voor windows 7
4.Ik heb bij account enkele keren server en wachtwoored gecheckt. Ook overbodig vakjes het vinkje weggehaald.
Heeft iemand de oplossing?
Dit probleem is eerder nieuw op mijn computer sinds gisteren, extra info:
serverfout :0x800CCC90
reactie van server: -ERR invalid username/password
server: "in.telenet.be"
windows live mail fout id: 0x800CCC92
Poort: POP3
...
Dit kan alleen niet,want ik heb online op telenet mijn pass en username nagekeken. Ik gebruik wel geen windows mail account, maar pandora.
Ik heb al veel websites geraadpleegd naar een oplossing en hier volgen enkele oplossing die ik niet snap of niet werken:
1.Meerdere accounts of alliasen (Ik heb er maar één dus kan het niet zijn)
2.antivirus uitgeschakeld voor even, maar hielp niet (ik gebruik norton 360 premier edition)
3.heb iets geprobeerd met cmd "telnet 110" maar werkte niet voor windows 7
4.Ik heb bij account enkele keren server en wachtwoored gecheckt. Ook overbodig vakjes het vinkje weggehaald.
Heeft iemand de oplossing?