Vanaf vandaag kreeg ik ineens allemaal meldingen van 'tracking software found' 'security breach' 'system hacked: unkown programm is scanning your system registry right now! Identify theft detected!' 'trojan horse' en die meldingen krijg ik dan via vista internet security alert, het enige wat ik hieruit op kan maken is dat het niet helemaal oke is, om het maar even zachtjes uit te drukken 
Ook als ik internet wil opstarten krijg ik: "Er wordt geprobeerd webinhoud te openen met dit programma op uw computer" en dan de locatie: C:\Users\AppData\Local\av.exe en dan kan ik dus kiezen voor 'toestaan' en 'niet toestaan' en niet toestaan lijkt mij in dit geval natuurlijk het beste, alleen dat betekent dus dat ik internet helemaal niet meer kan openen.
Pf, ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik heb echt het gevoel dat mijn laptop een beetje ten dode is opgeschreven, zo ongeveer dan.
Ohja, ik heb als virusscanner McAfee maar die vindt nooit wat..
Alvast bedankt!

Ook als ik internet wil opstarten krijg ik: "Er wordt geprobeerd webinhoud te openen met dit programma op uw computer" en dan de locatie: C:\Users\AppData\Local\av.exe en dan kan ik dus kiezen voor 'toestaan' en 'niet toestaan' en niet toestaan lijkt mij in dit geval natuurlijk het beste, alleen dat betekent dus dat ik internet helemaal niet meer kan openen.
Pf, ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik heb echt het gevoel dat mijn laptop een beetje ten dode is opgeschreven, zo ongeveer dan.
Ohja, ik heb als virusscanner McAfee maar die vindt nooit wat..
Alvast bedankt!