Goede avond
Ik heb een probleem met een account op xp home edition.
Ik had al wat probleempjes met dit account. Er is bv niemand, die het bureaublad van dit account kan bekijken, behalve hij zelf (dat account is natuurlijk van mij, escyll :thumb
. Ik heb hem blijkbaar iets te goed beveiligd ofzo.
Nu is het niet erg dat niemand het kan zien, maar ik had een opstart probleem (doet de pc niet meer
). Ik ingelogt als escyll om zo tune up utilities te downloaden naar het bureaublad en te starten. Dit kon niet. Ik afgemeld, aangemeld als administrator. Kon ik dus niet in die bureaublad map komen (toegang geweigerd). Ik alle rechten op iedereen gezet (met het escyll account) en beveiliging uit enz.. Werkte nog steeds niet, ik denk, ik maak een nieuw account aan, genaamt escyll, en kijk dan wat er gebeurd als ik het doe met dat account, of ik er dan wel in kan. Niet dus, nog steeds niet, maar nu kan ik me niet meer aanmelden met het oude escyll account, deze bestaat niet meer, hij is helemaal weg, maar de bestanden bestaan nog wel, alles is er nog, maar het is geen account meer.
Nu kan ik dus heel veel dingen niet meer openen, zelfs niet met het administrator account.
Iemand iedeeën.
Ik heb een probleem met een account op xp home edition.
Ik had al wat probleempjes met dit account. Er is bv niemand, die het bureaublad van dit account kan bekijken, behalve hij zelf (dat account is natuurlijk van mij, escyll :thumb

Nu is het niet erg dat niemand het kan zien, maar ik had een opstart probleem (doet de pc niet meer

Nu kan ik dus heel veel dingen niet meer openen, zelfs niet met het administrator account.
Iemand iedeeën.