Hallo mensen!
Eindelijk is mijn registratie afgerond,
Ik kreeg de email maar niet maar hij stond gewoon al de heletijd in de "spam" map.
Maar in ieder geval ik heb je hulp nodig en snel.
Ik gebruik wel eens een progammatje om mijn broer te foppen
Genaamd een "rat(s)" remote administration tool(s).
Maar ik heb net een nieuwe computer overgenomen van de buren en ik denk dat niet alles 100% is, Sommige progammas hebben een pictogram van een execute file maar hij geeft dan alleen maar een error Gevolgd:
Maar op mijn andere computer Doet dezelfde software het wel gewoon.
Ik snap er geen bal van want ik heb administratie rechten,
Ik heb echt jullie hulp aub nodig omdat mijn broer het w8woord van mijn andere pc heeft gekraakt en verandert dus als hij nu op de pc zou gaan zou ik hem kunnen ratten,
command uitvoeren en mijn pw veranderen.
Hopelijk weet iemand wat het probleem is.
Ik heb windows 7,
Teamvieuwer ook indien nodig.
Hopelijk lukt het
Eindelijk is mijn registratie afgerond,
Ik kreeg de email maar niet maar hij stond gewoon al de heletijd in de "spam" map.
Maar in ieder geval ik heb je hulp nodig en snel.
Ik gebruik wel eens een progammatje om mijn broer te foppen
Genaamd een "rat(s)" remote administration tool(s).
Maar ik heb net een nieuwe computer overgenomen van de buren en ik denk dat niet alles 100% is, Sommige progammas hebben een pictogram van een execute file maar hij geeft dan alleen maar een error Gevolgd:
Code:
Windows can not accses the specified device, path, or file you may not have the appropiate premissions to accsess them
Ik snap er geen bal van want ik heb administratie rechten,
Ik heb echt jullie hulp aub nodig omdat mijn broer het w8woord van mijn andere pc heeft gekraakt en verandert dus als hij nu op de pc zou gaan zou ik hem kunnen ratten,
command uitvoeren en mijn pw veranderen.
Hopelijk weet iemand wat het probleem is.
Ik heb windows 7,
Teamvieuwer ook indien nodig.
Hopelijk lukt het

Laatst bewerkt: