Hallo allemaal
Ik ben bezig om een spreadsheet te maken voor het bijhouden van de werktijden en verlofuren.
Nu ben ik al aardig op weg, alleen zit ik nog met een probleem.
Ik wil de gewerkte uren pas invullen aan het einde van de week (in het meegestuurde bestand wel al ingevuld als voorbeeld van hoe een 'normale' werkweek er qua uren uitziet...). Alleen zit ik dan met het probleem dat hij overal verlofuren en overuren gaat rekenen als ik geen werktijden invul.
Dit geeft natuurlijk een heel verkeerd beeld over het aantal vrije uren en overuren die ik heb.
Ik heb al een beetje gespeeld met isleeg functie, maar ik kom er helaas niet uit zelf.
Hopelijk kan iemand van jullie me helpen!
Bekijk bijlage Urenregistratie_test.xlsx
Ik ben bezig om een spreadsheet te maken voor het bijhouden van de werktijden en verlofuren.
Nu ben ik al aardig op weg, alleen zit ik nog met een probleem.
Ik wil de gewerkte uren pas invullen aan het einde van de week (in het meegestuurde bestand wel al ingevuld als voorbeeld van hoe een 'normale' werkweek er qua uren uitziet...). Alleen zit ik dan met het probleem dat hij overal verlofuren en overuren gaat rekenen als ik geen werktijden invul.
Dit geeft natuurlijk een heel verkeerd beeld over het aantal vrije uren en overuren die ik heb.
Ik heb al een beetje gespeeld met isleeg functie, maar ik kom er helaas niet uit zelf.
Hopelijk kan iemand van jullie me helpen!
Bekijk bijlage Urenregistratie_test.xlsx